Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Λόγοι που μου… αρέσει η οικονομική κρίση!


Η κρίση είναι γεγονός για τους περισσότερους Έλληνες πλέον και πολύ σύντομα θα γίνει και για τους υπαλλήλους του δημοσίου που θα δουν το μισθό τους να πέφτει στα τάρταρα, είναι θέμα χρόνου.
Όλοι εμείς που κάνουμε υπομονή κοντά 4 χρόνια, και έχουμε ξεράνει το παξιμάδι για ώρα ανάγκης και για τα χειρότερα ίσως έχουμε προσαρμοστεί και αρχίζουμε πλέον να το διασκεδάζουμε.
Έχουμε κόψει κάθε τι περιττό, έχουμε ξεπεράσει την κατάθλιψη, έχουμε φιλοσοφήσει τη ζωή και έχουμε στύψει το μυαλό μας να επιβιώσουμε. Ψάξαμε τρύπες και προσφορές για να ζούμε πιο φτηνά και αναρωτηθήκαμε πολλές φορές μα καλά αυτό το πληρώναμε 4-5 φορές στην αξία του, τι λεφτά έβγαζαν όλοι στην καμπούρα μας.Έχουμε περάσει και με 200ευρω και με 300ευρω το μήνα και πιστέψτε με ο άνθρωπος μπορεί να προσαρμοστεί σε όλες τις συνθήκες.

Οπότε ας σκεφτούμε αισιόδοξα και ας δούμε λόγους που η κρίση μας κάνει καλό.
  • Μου αρέσει που όταν μιλώ για αύξηση στο αφεντικό μου δεν με αγριοκοιτάζει πια, αλλά λιώνει στα γέλια. 
  • Μου αρέσει που ακρίβυνε η βενζίνη και χρησιμοποιώ λιγότερο το αυτοκίνητο. Γιατί αυτό σημαίνει ότι θα το έχω περισσότερα χρόνια και κάνω καλό και στην καρδιά μου, αφού περπατάω περισσότερο, παίρνω και κανένα λεωφορείο ή χρησιμοποιώ ποδήλατο μετά από 30 χρόνια οδηγήματος. Το καυσαέριο θα μειωθεί.  Άσε που όταν πάμε βόλτα με τους φίλους μου όλοι πια τσοντάρουν για βενζίνη ενώ παλιά έκαναν τον «Κινέζο».
  • Μου αρέσει που πολλοί φίλοι μου μετανάστευσαν για καλύτερο μέλλον, γιατί έτσι θα έχω περισσότερους προορισμούς διακοπών στο εξωτερικό σε όλο τον κόσμο και πολλές εναλλακτικές, γιατί θα έπρεπε να αποταμιεύω για να κάνω περιουσία που θα πληρώνω φόρους, καλύτερα να τα τρώω στα ταξίδια όπως οι ξένοι.
  • Μου αρέσει που το μέλλον της χώρας είναι αβέβαιο, γιατί σε όλους μας έλειπε λίγο πολύ η περιπέτεια στη ζωή μας και είχαμε επαναπαυτεί.
  • Μου αρέσει που τα καφενεία έχουν γεμίσει άνεργους επιστήμονες με 2 μεταπτυχιακά. Πλέον πας για ουζάκι και αντί για μπάλα συζητάς για μαύρες τρύπες τουλάχιστον!
  •  Μου αρέσει που βλέπω αυτούς που αποταμίευαν τόσα χρόνια να χάνουν τα λεφτά τους, γιατί νιώθω καλύτερα που εγώ τα χάλαγα πάντα μέχρι τελευταίο ευρώ και τώρα από «σπάταλος» έγινα «προνοητικός», γιατί τουλάχιστον πρόλαβα και τα χάρηκα και ευχαριστήθηκα τα έφαγα εγώ και δεν θα μου τα φάνε οι φόροι.
  • Μου αρέσει που αν πω ότι δουλεύω 2 φορές τη βδομάδα με κοιτούν με συμπάθεια και μου λένε κουράγιο, ενώ πιο παλιά σκεφτόντουσαν «Ρε τον τεμπέλη τον άχρηστο»…
  •  Μου αρέσει που θα έχω και εγώ μία ιστορία πόνου και δυστυχίας να λέω στις επόμενες γενιές για το παρελθόν της χώρας, όπως εμείς ακούγαμε για την καταστροφή του 22, Χούντα και Κατοχή από τους παλιούς, εμείς θα μιλάμε στα παιδιά μας για την κρίση π.κ. και μ.κ.
  • Μου αρέσει ο καφές που κερδίζω στο τάβλι με φιλαράκια γιατί έτσι το χαίρομαι περισσότερο όταν δεν έχω να πληρώσω

  • Μου αρέσει που είμαι σίγουρος πλέον ότι οι γυναίκες δεν με θέλουν για τα λεφτά μου και για να βγάλεις γκόμενα δεν χρειάζεται να έχεις καλό αμάξι και να κερνάς.
  • Μου αρέσει που ψάχνω διαρκώς εναλλακτικές λύσεις για να τη βγάλω πιο φτηνά και να κάνω οικονομία. Άρχισε να γουστάρω το να έχω καβούρια στην τσέπη μου γιατί παλιά δεν υπολόγιζα το χρήμα.
  • Μου αρέσει που αρχίσαμε να γινόμαστε πιο ταπεινοί, και να είμαστε πιο κοντά ο ένας στον άλλον, να μαζευόμαστε στο σπίτι.
  • Μου αρέσει που άρχισα να χαίρομαι με πιο απλά πράγματα, και η έξοδος έξω πια να γίνεται άξια λόγου, σημείο πανηγυρισμού όπως κάποτε οι δικοί μας που χαιρόταν να πάνε σε μια γιορτή ή γάμο για να διασκεδάσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: