Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Αργοπορημένα ήρθε και η παραίτηση της Ανδρεάδου Χρυσούλας

                                                                                    Ωραιόκαστρο, 17/2/2011
                                               
ΔΗΛΩΣΗ -ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ                                                   ΠΡΟΣ:
ΤΗΣ : ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ                                                              ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ     
ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ                                                                                  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
ΠΡΟΕΔΡΟΥ Ν.Π.Δ.Δ
ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ                                            

      
Θέμα : Παραίτηση Προέδρου Ν.Π.Δ.Δ  Δημοτικών Παιδικών Σταθμών Ωραιοκάστρου.

                             
Κύριε Πρόεδρε,

Με την παρούσα επιστολή σας καταθέτω την παραίτησή μου από τη θέση της Προέδρου του Ν.Π.Δ.Δ των Παιδικών Σταθμών του Ωραιοκάστρου.
Ο σεβασμός προς τους συνεργάτες μου, ο αυτοσεβασμός μου καθώς και η ευθύνη μου απέναντι σε εκπαιδευτικά και λειτουργικά θέματα των Σταθμών είναι οι λόγοι της παραίτησής μου.
Στην προσπάθειά μου να κλείσω τηλεφωνικά συνάντηση με τον κύριο Σαραμάντο, για ενημέρωση και συζήτηση όσον αφορά τη λειτουργία των Παιδικών σταθμών δεν βρήκα καμία ανταπόκριση ούτε και μετά την υποβολή της αιτήσεώς μου με αρ. πρωτοκόλλου 11  στις 13/1/2011.
Έκτοτε διαπιστώνω συνεχώς την παρεμπόδιση των καθηκόντων μου με διαρκείς επεμβάσεις και παρεμβάσεις ατόμων που δεν έχουν καμία θέση στη λειτουργία των παιδικών σταθμών. Πρόσωπα και ενέργειες που εκμηδενίζουν την Δημοκρατία και τους θεσμούς.
Τέτοιου είδους ενέργειες δεν συνάδουν ούτε με το πολιτικό ήθος και ύφος αλλά ούτε και με την εκπαιδευτική μου ιδιότητα.
Υπηρέτησα με αξιοπρέπεια στην τετράχρονη θητεία μου την τοπική αυτοδιοίκηση και την κοινωνία του Ωραιοκάστρου και αποχωρώ με την συνείδησή μου ήσυχη.  
Ευχαριστώ τον πρώην Δήμαρχο, κύριο Μπάτο για την τιμή να μου εμπιστευθεί μια τόσο υπεύθυνη και «ευαίσθητη» θέση. Ευχαριστώ τα μέλη του Δ.Σ του Νομικού προσώπου για την καλή συνεργασία που είχαμε, όλους τους συναδέλφους δημοτικούς συμβούλους για την αγάπη τους και την εμπιστοσύνη τους, τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων των Παιδικών σταθμών καθώς επίσης τους γονείς των παιδιών για την εμπιστοσύνη τους, μα πάνω απ’ όλα το προσωπικό των παιδικών σταθμών γιατί με τη δική τους άψογη συνεργασία καταφέραμε όλα όσα καταφέραμε.
Παρέμεινα σε αυτήν την θέση μέχρι και σήμερα για δεοντολογικούς λόγους και ΜΟΝΟΝ καθώς θεωρώ ότι το Ν.Π.Δ.Δ των Παιδικών Σταθμών είναι ένας ιδιαίτερα ευαίσθητος τομέας γιατί αφορά στα παιδιά μας και έχει να κάνει με την απόλυτα δικαιολογημένη αγωνία και ανησυχία των γονιών και χρήζει αγαστής συνεργασίας και όχι παρεμπόδισης του έργου.
Τέτοιες πρακτικές μου ήταν άγνωστες σε όλη μου τη θητεία και με λύπησαν ιδιαίτερα που τις γνώρισα στο τελευταίο διάστημα του ενάμιση μήνα.
Εύχομαι καλή δύναμη στο νέο Δ.Σ και είμαι στη διάθεσή τους για όποιες πληροφορίες χρειαστούν.

Με την παράκληση να αναγνωστεί στο δημοτικό συμβούλιο της 17/2/2011.

                                                                                                          Μετά τιμής,
                                                                                                          Χρυσούλα Ανδρεάδου
Αναρτήθηκε στο 
http://oraiokastronews.blogspot.com/

ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΦΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ: 
Απ΄ότι δείχνουν τα γεγονότα μετά την ήττα τους στις Δημοτικές εκλογές όλοι οι Σύμβουλοι του  Νικόλαου Μπάτου (πρώην Δημάρχου) δεν δήλωναν παραίτηση από τις θέσεις που τους δόθηκαν. 
Με σπρώξιμο και εξαναγκασμό υποβάλλουν τις παραιτήσεις τους "ταχαμ" δήθεν γιατί δεν βρίσκουν ανταπόκριση από τη Νέα δημοτική αρχή.
Έτσι και η κυρία Ανδρεάδου 2μήνες μετά την άρνηση της να παραιτηθεί που έπρεπε να τοχει κάνει από  αρχές του έτους, διαπίστωσε όπως μας λέει " Έκτοτε διαπιστώνω συνεχώς την παρεμπόδιση των καθηκόντων μου με διαρκείς επεμβάσεις και παρεμβάσεις ατόμων που δεν έχουν καμία θέση στη λειτουργία των παιδικών σταθμών".
Μα με το έτσι θέλω, όταν δεν έχετε εκλεγεί, μπορείτε να κρατήσετε την θέση που είχατε την προηγούμενη 4ετία ως εκλεγμένη? Ερωτώ. 
Είπαμε είσαστε αιρετοί. Γιατί καρφώνεστε στην καρέκλα με πρόκες 20αρες και logo που δεν ξεκολά ποτέ και αρνείστε πεισματικά να την αφήσετε και την κουβαλάτε μαζί σας όπου πάτε? 
Και το πιο αστείο, δικαιολογείστε κιόλας γι αυτή σας την πράξη και δεν δικαιολογείτε την άρνηση σας να παραιτηθείτε.
Μα να μας τρελλάνετε πάτε όλοι μαζί? 
Είναι η νέα σας τακτική και πολιτική?......

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

συμφωνα με τον Καλλικρατη ο προεδρος Δ.Π υφισταται ως τις 28-2-2011 σχεδιαστηκε ετσι ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ετσι ελεγε ο νομος για να δωθει χρονος να οργανωθουν οι νεοι δημαρχοι.καλο εκαναν οσοι εμειναν για να μη γινει μπαχαλο.