Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟ ΓΕΩΡΓΙΟ

Προς μεγάλη μου έκπληξη

Με μεγάλη μου λύπη πληροφορήθηκα ότι σε τοπικό σαιτ υπήρξε αντιπαράθεση μεταξύ ενός επιχειρηματία και ενός εκπροσώπου του τοπικού μας τύπου. Θέλω να ευχαριστήσω τον εκπρόσωπο του τύπου όχι μόνο για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου αλλά και για την θέση που πηρέ όσο αφορά την προσπάθεια μας. Δύστυχος για ακόμη μια φορά αποκαλύφτηκε ότι υπάρχουν συνάδελφοι επιχειρηματίες που δεν κοιτούν το κοινό συμφέρων . δεν έχω να δώσω καμία απάντηση σε αυτούς, μπορούν να τους κρίνουν όλοι οι άλλοι……………… καλό θα ήταν όμως να μην εξαπολύουν ανυπόστατες βολές κατά ανθρώπους η όποιοι θέλουν να μας βοηθήσουν. Αλλιώς θα μου επιτρέψετε να θεωρήσω ότι εκτός από το προσωπικό συμφέρων έχουν και σκοπό το κακό όλων μας .
Η συγκέντρωση είναι ανοιχτή για όλους τους επαγγελματίες του ενιαίου δήμου μας
Κάλο θα είναι όσοι επιχειρηματίες γνωρίζουν για την συγκέντρωση να ειδοποιήσουν και όποιον άλλον συνάδελφο ξέρουν.
Η προσπάθεια θα πρέπει να είναι κοινή για το καλό και το συμφέρων όλων των επιχειρηματιών
Με εκτίμηση
Γιώργος Νικόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: