Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

ΔΕΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ 23/12/2011

Επιχείρηση να σπάσει η κατάληψη της ΓΕΝΟΠ - Συνελήφθη ο Ν.Φωτόπουλος
Ακούω να μιλάνε για χαράτσια, βλέπω τον κόσμο να διαδηλώνει με πανώ έξω από την ΔΕΗ, και εγώ πήγα να κάνω νέα σύνδεση σε μαγαζί που πρέπει να δουλέψω για να ζήσω, να ετοιμαστώ για τις γιορτές.
Έχω πάει 3μέρες συνεχόμενες στη ΔΕΗ και τα συστήματα είναι κλειστά, και δεν δουλεύουν οι εργαζόμενοι.
Με νοιάζει εμένα τον απλό καταναλωτή αν ο υπάληλος δεν έχει σύστημα υπολογιστή να κάνει τη δουλειά του?
Ας βρει τρόπο να με εξυπηρετήσει.
Με νοιάζει αν θα χάσει αυτός μέρος του μισθού του, ή αν θα τον διώξουν?
Εμένα με εμδιαφέρει να ανοίξω το μαγαζάκι μου, να βγάλω το μεροκάματο μου....
Όμως δεν με αφήνουν, ούτε η ΔΕΗ, ούτε η Εφορία, ούτε όλοι αυτοί που διαδηλώνουν και μου δημιουργούν προβλήματα. Γιατί με παίρνουν στο λαιμό τους?
Το πρόβλημα τους γιατί μου το μεταφέρουν όταν εγώ το δικό μου, δεν το έχω μεταφέρει ποτέ πάνω τους?
Εγώ δεν βγήκα να διαδηλώσω που έκανα 2 δουλειές στα τελευταία 3χρόνια, και με εκλεισαν και τους δύο και τώρα πάω για την τρίτη.
Εγώ δεν βγήκα να διαδηλώσω που έχασα το κεφάλαιο μου και τόσα χρήματα.
Εγώ δεν πήρα τα σκουπόξυλα να τους κυνηγήσω ακόμα....
Δεν κυνήγησα κανέναν που με έκλεψαν.... ακόμα

γράφει η Σοφία Κυριακίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια: