Τρίτη 24 Απριλίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ


Με την ανακοίνωση της υποψηφιότητας μου πριν τρεις μέρες στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ  ΣΥΜΜΑΧΙΑ φαίνεται ότι κάποιοι "φίλοι και ανταγωνιστές " ενοχλήθηκαν πάρα πολύ.

Δεν γνωρίζω ποιο το πολιτικό κέρδος αυτών των "φίλων από το Ωραιόκαστρο" που πιθανώς ενοχλημένοι για το πρόσωπο μου απείλησαν και εμένα προσωπικά και το κόμμα.
Θεωρώ ότι αυτές οι εκλογές είναι "τυφλές" και ούτε χρόνος υπάρχει για να μπορέσει κάποιος να κερδίσει σταυρούς, ούτε χρόνος να κερδίσει θέση βουλευτή. Ο ρόλος μου στην ουσία θα ήταν βοηθητικός προς το κόμμα όπως και θα είναι.

Ανακοίνωσα την υποψηφιότητα μου δύο εβδομάδες πριν τις εκλογές, αλλά ακόμα και αυτό κάποιους που επιθυμούν να πιστεύουν ότι κινούν  τα νήματα της πολιτικής σκηνής του Ωραιοκάστρου, θεωρούν το Δήμο Ωραιοκάστρου τσιφλίκι τους και ότι για να περάσεις  το κατώφλι της στροφής Ωραιοκάστρου πρέπει να τους ρωτήσεις, ή να πληρώσεις διόδια, με λίγα λόγια "αυτοί οι ΝΟΝΟΙ του Ωραιοκάστρου" θεώρησαν σκόπιμο να εμποδίσουν αυτήν την προσπάθεια μου.

Δεν βρήκα το λόγο να κονταροχτυπηθώ για άλλη μια φορά σε προσωπικό επίπεδο μαζί τους.
Ούτε η εποχή, ούτε ο τόπος, ούτε ο χρόνος το ζητά.
Έτσι απλά απόσυρα την υποψηφιότητα μου τελευταία στιγμή αφού ακόμα είχα το δικαίωμα.
Όμως σας διαβεβαιώ ότι είναι συγκεκριμένος άνθρωπος αυτός που στη ζωή μου και στη δουλειά μου προσπάθησε να μου βάλει διλλήματα εκβιαστικά και να κατευθύνει τις κινήσεις μου αρκετές φορές, διότι πιστεύει ότι έχει "δύναμη να ελέγχει τις ζωές όλων μας " ή "μανία εξουσίας" με την πράξη του απόδειξε για άλλη μια φορά ότι με θεωρεί αντίπαλο και με φοβάται ή ακόμα ότι θέλει να με εκδικηθεί για προηγούμενες πολιτικές ήττες του.

Ο κόσμος ούτως άλλως θα μιλήσει με το σταυρό σε λίγες μέρες γιατί το δικαίωμα του "εκλέγειν και εκλέγεστε" το διατηρούμε ευτυχώς ακόμα χωρίς να τους ρωτήσουμε.


1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Επειδή ΔΕΝ καταλαβαίνουμε όλοι, μερικά ονόματα ΔΕΝ βλάπτουν...