Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΓΙΑ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ

Την προηγούμενη εβδομάδα πέρασε η Δημοτική Αστυνομία και συγκεκριμένα η υπάλληλος Καραλιοπούλου Αικατερίνη από το  γραφείο μου για να ενημερώσει ότι η πινακίδα που έχω στο βουνό η διαφημιστική είναι παράνομη.
Λόγο απουσίας μου από το γραφείο βρήκε την μητέρα μου και της είπε ότι θα μου αποδώσουν πρόστιμο για μια διαφημιστική πινακίδα στο βουνό, και ότι την έχουν αφαιρέσει ήδη, μάλιστα είχε και μια φωτογραφία της πινακίδας και την έδειξε στους ενοίκους του πάνω διαμερίσματος που τυχαίνει να είναι γονείς μου.
Κατόπιν ρώτησε "που είμαι και γιατί δεν είμαι στο γραφείο".
Τέλος τους είπε ότι η πινακίδα (αυτοκόλλητη) στα παράθυρα του γραφείου και μέσα στην ιδιοκτησία μου 10μ απόσταση από το δρόμο ότι είναι παράνομη και πρέπει να βγει αφού δεν το γραφείο δεν φαίνεται να λειτουργεί. Η συγκεκριμένη έγραφε ΑΓΟΡΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ-ΜΙΣΘΩΣΕΙΣ και τα τηλέφωνα του γραφείου?

Φεύγοντας από εκεί ο πατέρας μου και η μητέρα μου τρομοκρατήθηκαν και έσκισαν τα αυτοκόλλητα γράμματα από τα παράθυρα προκαλώντας μου ζημιά αξίας 100ευρω για να γλιτώσουν το πρόστιμο που υποτίθεται θα επέβαλλε η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ.

Πηγαίνοντας σήμερα στην Δημοτική Αστυνομία να ρωτήσω με ποιο δικαίωμα η κ. Καραλιοπούλου πήγε να υποδείξει σε μεσιτικό γραφείο αν θα έχει από έξω (Ενοικιάζεται-Πωλείται) και  μέσα σε ιδιοκτησία, η συγκεκριμένη υπάλληλος αρνήθηκε ότι έδωσε υποδείξεις για τις πινακίδες του γραφείου.
Είπε απλά ότι μίλησε για την πινακίδα την διαφημιστική που υπήρχε το βουνό στο δρόμο Ωραιοκάστρου-Μελισοχωρίου. Δεν φταίει αυτή αν κατάλαβαν λάθος οι άνθρωποι.Φυσικά δεν είχε το θάρρος να παραδεχτεί αυτό που έκανε.

Εγώ θα δεχτώ ότι δεν το έκανε,  και ότι οι δικοί μου δεν κατάλαβαν καλά, και απλά τρομοκροτήθηκαν από τη λέξη πρόστιμο (λόγο ηλικίας) και κατέβασαν ότι πινακίδα υπήρχε.

Ας μου πει όμως  η συγκεκριμένη κυρία τι δουλειά έχει να ενημερώνει τους ένοικους του πάνω διαμερίσματος για τα πρόστιμα του γραφείου μου ή της επιχείρησης μου, ή για οποιαδήποτε παράβαση προσωπική δική μου όπως λέει ή ακόμα για προσωπικά δεδομένα.
Δηλαδή όποιον ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ έβρισκε στο δρόμο θα έδινε αναφορά για την επιχείρηση μου?
Δηλαδή αν έβλεπε και τον παπά της ενορίας μας στο δρόμο θα τον ενημέρωνε για την δική μου πινακίδα και το πρόστιμο απλά ρωτάω και θα έδειχνε την φωτογραφία που λέει ότι είχε της "παράνομης πινακίδας"?

Η μήπως βρίσκουν ηλικιωμένους, γέρους και γριές και τρομοκρατούν τον κοσμάκη του Ωραιοκάστρου με πρόστιμα πιστεύοντας ότι τους δόθηκε εξουσία?
Φυσικά και δεν θα το αφήσω να τελειώσει έτσι το συγκεκριμένο θέμα και θα κάνω ότι περνά από το χέρι μου να μην τελειώσει εδώ διότι δεν άκουσα άλλο περιστατικό παρόμοιο.
Θεωρώ ότι είναι λάθος και η κίνηση της συγκεριμένης υπαλλήλου να μην ενημερώσει εμένα την ίδια προσωπικά, αλλά λάθος που έδωσε υποδείξεις σε ανθρώπους 70χρονους που δεν είχαν σχέση με την επιχείρηση και τους ώθησε να προκαλέσουν ζημιά από τον πανικό που τους έσπειρε για πρόστιμα.



Γράφει η Σοφία Κυριακίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια: