Την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στα πολεοδομικά συγκροτήματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αλλά μόνο για οχήματα νέας τεχνολογίας που πληρούν τις προδιαγραφές του Euro 5, αναμένεται να ανακοινώσει σήμερα ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου στη συνεδρίαση της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής.
Εξετάζεται επίσης η ελεύθερη είσοδός τους στο δακτύλιο.
Η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη έχει απαγορευτεί από το 1985, γιατί το καύσιμο που διατίθεται στην αγορά έχει μεγάλη συμβολή στην «παραγωγή» αιωρούμενων σωματιδίων, τα οποία μαζί με το όζον αποτελούν τους πιο σημαντικούς ρύπους, με τάσεις συνεχούς ανόδου.
Εξαιρούνται ωστόσο τα ταξί, τα βαρέα οχήματα, αλλά και τα φορτηγά κάτω των 4 ωφέλιμων τόνων, εφόσον όμως χρησιμοποιούνται από παραγωγούς και εμπόρους των λαϊκών αγορών.
Οι εκπομπές σωματιδίων, ιδιαίτερα αυτών με μικρή διάμετρο (ΡΜ 10), που είναι εύκολα εισπνεύσιμα, από τα πετρελαιοκίνητα είναι 0,118 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Από τα μέσα του 2010 τέθηκε σε εφαρμογή ο νέος κανονισμός και τα οχήματα με προδιαγραφές Euro 5 έχουν εκπομπές της τάξης των 0,005 γραμμαρίων.
Έκδοση
Ελευθεροτυπία, Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011
________________________________________
Σχόλιο: Δεν μας είπαν όμως, ποιος θα έχει σε λίγο καιρό καινούργιο αμάξι, που βλέπουμε να βγαίνουν πάλι στους δρόμους οι σακαράκες.. τον τελευταίο χρόνο, και επίσης αν γίνει πτώχευση, -επειδή κάποια στιγμή τα δανεικά θα σταματήσουν-, ποιος θα μπορεί να βάζει πετρέλαιο, και να πληρώνει τα τέλη κυκλοφορίας????......
Εξετάζεται επίσης η ελεύθερη είσοδός τους στο δακτύλιο.
Η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη έχει απαγορευτεί από το 1985, γιατί το καύσιμο που διατίθεται στην αγορά έχει μεγάλη συμβολή στην «παραγωγή» αιωρούμενων σωματιδίων, τα οποία μαζί με το όζον αποτελούν τους πιο σημαντικούς ρύπους, με τάσεις συνεχούς ανόδου.
Εξαιρούνται ωστόσο τα ταξί, τα βαρέα οχήματα, αλλά και τα φορτηγά κάτω των 4 ωφέλιμων τόνων, εφόσον όμως χρησιμοποιούνται από παραγωγούς και εμπόρους των λαϊκών αγορών.
Οι εκπομπές σωματιδίων, ιδιαίτερα αυτών με μικρή διάμετρο (ΡΜ 10), που είναι εύκολα εισπνεύσιμα, από τα πετρελαιοκίνητα είναι 0,118 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Από τα μέσα του 2010 τέθηκε σε εφαρμογή ο νέος κανονισμός και τα οχήματα με προδιαγραφές Euro 5 έχουν εκπομπές της τάξης των 0,005 γραμμαρίων.
Έκδοση
Ελευθεροτυπία, Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011
________________________________________
Σχόλιο: Δεν μας είπαν όμως, ποιος θα έχει σε λίγο καιρό καινούργιο αμάξι, που βλέπουμε να βγαίνουν πάλι στους δρόμους οι σακαράκες.. τον τελευταίο χρόνο, και επίσης αν γίνει πτώχευση, -επειδή κάποια στιγμή τα δανεικά θα σταματήσουν-, ποιος θα μπορεί να βάζει πετρέλαιο, και να πληρώνει τα τέλη κυκλοφορίας????......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου