Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Α-Ω ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΝΕΑ: ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ Τραπεζικός προς τον τον Παντελή Σκαρλάτο και την «αν.α.σ.α.»





ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ
Τραπεζικός


Η επιλογή μου να ασχοληθώ για πρώτη φορά με τα κοινά στον τόπο που επέλεξα να ζω, μετά από δέκα επτά χρόνια, εναπόκειται στο γεγονός ότι εγώ, η οικογένειά μου και οι συμπολίτες μου, βιώνουμε  στασιμότητα και απραξία σε απλά καθημερινά θέματα. Βιώνουμε προβλήματα που αντί να αντιμετωπίζονται, απλά διογκώνονται και δεν υπάρχει καμία διάθεση να λυθούν. Χρειαζόμαστε σχέδιο και πράξεις!

Έχω την διάθεση, τον χρόνο και τις γνώσεις να προσφέρω στον τόπο που ζω και μεγαλώνω την οικογένειά μου καθώς αξιώνω καλύτερη ποιότητα ζωής.

Αποφάσισα να συνεργαστώ με τον Παντελή Σκαρλάτο διότι είναι ένας  άνθρωπος που διαθέτει γνώση, πυγμή και αποτελεσματικότητα. Στο πρόσωπό του βλέπω ένα νέο μοντέλο διοίκησης που θα διακινείται από την διορατικότητα, τη δημιουργία και την ορθή διοίκηση.

Στηρίζω τον Παντελή Σκαρλάτο και την «αν.α.σ.α.» καθώς πιστεύω πως με την εμπειρία του θα βοηθήσει τον Δήμο μας να βγει από το τέλμα που βρίσκεται και θα πετύχει την αλλαγή που όλοι επιζητούμε με στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης, στο οποίο προτίθεμαι να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις.

Γεννήθηκα στις Σέρρες και εργάζομαι ως Τραπεζικός Υπάλληλος από το 1996, διετέλεσα επίσης επιθεωρητής πωλήσεων στην οικογενειακή επιχείρηση – αντιπροσωπεία γνωστής καπνοβιομηχανίας στον νομό Σερρών. Είμαι κάτοχος πτυχίου Bachelor in Business Administration από το Deree College. Είμαι παντρεμένος με την Κατερίνα Κοζανιώτη, έχουμε μία κόρη και στο ζω στον Δήμο Ωραιοκάστρου από το 2002 (από το 2002 έως και το 2006 στο Παλαιόκαστρο και από το 2007 στο Μελισσοχώρι).

Ας ανεβάσουμε τον πήχη ψηλά, για εμάς και για τα παιδιά μας!







Δεν υπάρχουν σχόλια: