Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Α-Ω ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΝΕΑ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΦΥΤΑΤΖΗ στην Ανεξάρτητη Αυτοδιοικητική Συμμαχία Ανάπτυξης, «ΑΝ.Α.Σ.Α»,





ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ:  ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΦΥΤΑΤΖΗ


Ως κάτοικος Ωραιοκάστρου από το 2000 συμμετέχω ενεργά σε διάφορους – σχολικούς, πολιτιστικούς, αθλητικούς, φιλανθρωπικούς – συλλόγους, καθώς πιστεύω ότι μέσα από τη συνεργασία και την εθελοντική προσφορά, μπορώ να συμβάλω κι εγώ στην ευημερία των συνανθρώπων μου.
Αυτή η δραστηριοποίηση και η ενασχόληση μου με ζητήματα που αφορούν και επηρεάζουν την καθημερινότητά μας, με οδήγησε στην απόφαση να είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος στο πλευρό του Παντελή Σκαρλάτου. Έτσι, θα μου δοθεί περαιτέρω η ευκαιρία να κάνω ό,τι περισσότερο και καλύτερο μπορώ τόσο για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μου όσο και για την ανάπτυξη αυτού του όμορφου τόπου.
Επέλεξα να στηρίξω την Ανεξάρτητη Αυτοδιοικητική Συμμαχία Ανάπτυξης, «ΑΝ.Α.Σ.Α», διότι στον Παντελή Σκαρλάτο διέκρινα όχι μόνο τη θέληση αλλά και την ικανότητα, την γνώση και την εμπειρία να καταστήσει το Ωραιόκαστρο μια πόλη καθαρή και καλά οργανωμένη, που θα αξιοποιεί τις σύγχρονες τεχνολογίες και θα διευκολύνει τη ζωή των πολιτών της, με ισονομία και αξιοκρατία.
Γνωρίζοντας ότι η τοπική αυτοδιοίκηση απαιτεί πρωτίστως συνεργασία, όρεξη για δουλειά και διάθεση προσφοράς, θέλω να δώσω κι εγώ τη δική μου ‘ανάσα’ στο Ωραιόκαστρο, που αξίζει και μπορεί καλύτερα!
Είμαι παντρεμένη με τον Αναστάσιο Παπαχρήστο και μητέρα δύο παιδιών. Έχω σπουδάσει Οργάνωση & Διοίκηση επιχειρήσεων. Μιλάω Αγγλικά και Γαλλικά. Εργάζομαι σε ιδιωτική επιχείρηση. Είμαι Πρόεδρος του «Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων», του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παλαιοκάστρου. Μέλος του διοικητικού συμβουλίου του «Συλλόγου Φίλων του Αυτιστικού Ατόμου της μονάδας ‘Ελπίδα’», με την ιδιότητα της ταμία. Μέλος του διοικητικού συμβουλίου του «Πολιτιστικού Μορφωτικού και Αθλητικού Συλλόγου ‘Φίλιππος’ Παλαιοκάστρου», με την ιδιότητα της εφόρου δημοσίων σχέσεων. Μέλος του Δ.Σ. του 2ου Γυμνασίου Ωραιοκάστρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: