Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Α-Ω ΛΟΥΤΡΑ ΛΑΓΚΑΔΑ "Παράπονα για κακή εξυπηρέτηση και οργάνωση "

 
Πήγα πριν μερικές μέρες στα Λουτρά Λαγκαδά. Εκτός του ότι η πρόσβαση ήταν δύσκολη λόγο έργων που γίνονται στους δρόμους, ένιωσα σαν να με κορόιδευαν.
Το εισιτήριο όπως γνωρίζετε είναι 6ευρω. Πολύ μεγάλο τίμημα για αυτή την εποχή της κρίσης, διότι αυτός που πάει εκεί σημαίνει ότι έχει πρόβλημα υγείας και δεν πάει για πολυτέλεια.Όταν λοιπόν έχουμε φτάσει να εργαζόμαστε για 3ευρω την ώρα  τα 30λεπτά χαμαμ είναι υπερβολικά ακριβό.

Θα έπρεπε ο Δήμος να μειώσει τις τιμές των λουτρών στα 3ευρω.

Αφού λοιπόν πλήρωσα το εισιτήριο με πήγαν σε μια αίθουσα 2Χ3 για να αλλάξω με 2 παγκάκια.
Και έκανα την εύλογη ερώτηση:
-"Τα πράγματα μου που θα τα αφήσω? Δεν είχε ούτε ένα ντουλάπι, ούτε ένα συρτάρι, εκτός από το παγκάκι".
"-Αφήστε τα εκεί στο παγκάκι" μου είπε η κοπέλα.
"-Πως θα τα αφήσω την τσάντα μου εκεί εκτεθειμένη, σε ένα χώρο που μπαινοβγαίνει κόσμος, καθαρίστριες με το πορτοφόλι μου να προκαλεί"?
"-Δώστε μου το πορτοφόλι σας να σας το κρατήσω εγώ".
"-Θα το κλειδώσουμε κάπου σε θυρίδα?"
"-Όχι θα το βάλουμε σε μια σακουλίτσα και θα το προσέχω" ... μου απάντησε η υπάλληλος στη ρεσεψιόν.

Όπως καταλαβαίνεται ζήτησα να μου επιστραφεί το χρηματικό ποσό και δεν μπήκα καν στον κόπο να κάνω μπάνιο.
Οι ίδιοι οι υπάλληλοι σε προτρέπουν να τους αφήσεις τα προσωπικά σου αντικείμενα.
Τελικά επένδυσαν τόσα χρήματα στα λουτρά και στην ανακαίνιση τους, αλλά δεν σκέφτηκαν να βάλουν μερικά ντουλαπάκια για τους πελάτες με λουκέτα.
Ανύκουστο.

Γράφει η Σοφία Κυριακίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια: