Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Α-Ω ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ στο Δήμο Ωραιοκάστρου

Ποιοι δεν θα πάρουν σύνταξη την επόμενη Παρασκευή

Άδειο θα βρουν την επόμενη Παρασκευή τον τραπεζικό τους λογαριασμό χιλιάδες συνταξιούχοι του ΙΚΑ, του ΟΤΕ και του ΕΤΕΑΜ. Η διοίκηση του ΙΚΑ ανακοίνωσε ότι στις 29 Μαρτίου δεν θα καταβάλλει σύνταξη Απριλίου σε όσους δεν διαθέτουν ΑΜΚΑ και ΑΦΜ.
Ανήκετε σε αυτή την κατηγορία; Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να πληρωθείτε.

Α. Για όσους δεν διαθέτουν ταυτόχρονα ΑΜΚΑ και ΑΦΜ δεν θα καταβληθεί η σύνταξη μηνός Απριλίου στις 29/3/2013. Οι συντάξεις αυτές θα επαναχορηγούνται, μετά την υποβολή του ΑΜΚΑ και του ΑΦΜ στα υποκαταστήματα του τόπου κατοικίας τους, με την προσκόμιση των παρακάτω δικαιολογητικών:
  • Εκκαθαριστικό σημείωμα εφορίας όπου θα αναγράφεται ο ΑΦΜ ή βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ από την αρμόδια ΔΟΥ.
  • Βεβαίωση απόδοσης ΑΜΚΑ (από τα γραφεία ΑΜΚΑ των αρμοδίων υποκαταστημάτων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ή ΚΕΠ) ή οποιοδήποτε άλλο δημόσιο έγγραφο που αναφέρει τον ΑΜΚΑ (π.χ. βιβλιάριο υγείας)

    Η αυτοπρόσωπη παρουσία θα πιστοποιείται με ταυτότητα ή διαβατήριο και σε αντίθετη περίπτωση με εξουσιοδότηση.

    Διευκρινίζεται ότι για τους συνταξιούχους κατοίκους εξωτερικού η ενημέρωση για την προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών θα γίνει μέσω των πρεσβειών και οι σχετικές διαδικασίες θα καθοριστούν λεπτομερώς με νεώτερες οδηγίες.

    Β. Για όσους δε διαθέτουν είτε ΑΜΚΑ είτε ΑΦΜ προκειμένου να μη γίνει διακοπή της σύνταξής τους μηνός Μαΐου, που θα καταβληθεί στις 29/4/2013, θα πρέπει να προσκομίσουν τα προαναφερόμενα δικαιολογητικά (εκκαθαριστικό εφορίας - βεβαίωση ΑΜΚΑ) στα υποκαταστήματα του τόπου κατοικίας τους από την Τρίτη 26/3/2013 μέχρι και την Τρίτη 9/4/2013.

    Σε περίπτωση μη προσκόμισης των απαιτούμενων δικαιολογητικών εντός της οριζόμενης προθεσμίας, θα ανασταλεί η σύνταξη και θα επαναχορηγηθεί με την υποβολή τους στα αρμόδια υποκαταστήματα.

    «Επισημαίνεται ότι οι συνταξιούχοι που δεν διέθεταν ΑΜΚΑ είχαν ενημερωθεί με σχετική ειδοποίηση από την Υπηρεσία μας για την απόκτηση και την υποβολή του κατά τη φυσική απογραφή του 2012» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΙΚΑ.
Αναρτήθηκε: http://www.fpress.gr/ergasia/asfalish/item/8546-poioi-den-tha-paroyn-syntaxi-tin-epomeni-paraskeyi

Αναρμοστές συμπεριφορές απο Υπαλλήλους του Δήμου Ωραιοκάστρου

Επανελλειμένα έχω έρθει σε διένεξη με υπαλλήλους του Δήμου Ωραιοκάστρου τον τελευταίο χρόνο, οι οποίοι κρύβονται πίσω απο το τηλέφωνο, διατηρούν ανωνυμία, και δεν μιλούν ευπρεπώς σε πολίτες και δημότες.
Εργαζόμενη χρόνια στον Ιδιωτικό τομές γνωρίζω ότι το δικαίωμα του καθενός μας είναι να γνωρίζουμε με ποιον συνομιλούμε όταν παίρνουμε τηλέφωνο σε μια δημόσια υπηρεσία, για να μπορέσουμε να ζητήσουμε και ευθύνες των όσων μας λένε κρυμένοι πίσω απο τη ακουστικό.

Για πολλοστή φορά όταν τηλεφωνεί κάποιος στον Δήμο Ωραιοκάστρου ο κάθε υπάλληλος που σηκώνει το τηλέφωνο όταν ζητήσεις να μάθεις "με ποιον ομιλείς" εκνευρίζεται, μιλά άσχημα και κλείνει το τηλέφωνο στον Δημότη αρνούμενος να δώσει στοιχεία για το ποιος είναι.
Στην ουσία με αυτήν την συμπεριφορά μας λέει είμαι ο "Χ" του Δήμου Ωραιοκάστρου και δεν σας λέω ποιος είμαι, αν μπορείτε βρείτε με.....Γιατί ρωτάτε? Θα κερδίσω τίποτα? Μειώθηκε ο μισθουλάκος μου και έχω νεύρα, δεν σας εξυπηρετώ....έχω άλλη δουλειά τώρα....

Οι μόνιμοι υπάλληλοι του Δήμου Ωραιοκάστρου θεωρούν ότι το να κλείσεις το τηλέφωνο σε έναν δημότη, είναι δικαίωμα τους, και δεν έχει καμία αξία, δεν έχει καμία επίπτωση. Υποβαθμίζουν την νοημοσύνη του κάθε πολίτη και θεωρούν ότι μπορούν να το κάνουν εύκολα απο τη θέση που κατέχουν.
Όταν όμως ο καημένος ο δημότης εκνευριστεί και φωνάξει, και τσιρίξει είναι "νευρικός, δύστροπος και μιλά άσχημα".....Ο "βολεμένος λοιπόν έχει δικαιώματα" και ο Δημότης έχει μόνον "υποχρεώσεις".

Για να μην αναφέρω ότι θα έπρεπε απο μόνοι τους όταν σηκώνουν το ακουστικό να λένε το όνομα τους. "Παπαδόπουλος παρακαλώ..... πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω?"......Κανελόπουλος παρακαλώ τι θα θέλατε?
Για να μην αναφερθώ ότι όταν μπαίνει ένας δημότης δεν θα πρέπει να ομιλούν στο κινητό τους, ή στο τηλέφωνο για προσωπικά τους. Για να μην αναφερθώ ότι πάντα στην εξυπηρέτηση έχει προτεραιότητα αυτός που είναι μπροστά στο γραφείο και μετά το τηλέφωνημα.....

Κανένας υπάλληλος δεν δικαιολογείται να έχει ανάρμοστη συμπεριφορά προς πολίτη γιατί μειώθηκε ο μισθός τους. Με λίγα λόγια θα πρέπει κάποιοι να αποχωρήσετε και μόνοι σας βρε παιδιά απο το Δημόσιο αν δεν σας αρέσει πια η αμοιβή σας.
Όποιος πιστεύει ότι δεν τον καλύπτει η δουλειά του ψάχνει κάτι άλλο.Δεν κάθεται πάνω στην καρέκλα που τρέμει και βγάζει τα νεύρα του σε όποιον έρχεται μπροστά του απο εκδίκηση.


Γράφει η Σοφία Κυριακίδου



ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ


Επειδή πολύς ντόρος γίνεται για τα δικαιώματα των Δημοσίων Υπαλλήλων στην Ελλάδα, και τον τελευταίο καιρό παρατηρούνται ακραίες συμπεριφορές από υπαλλήλους που εργάζονται σε Δημόσιες υπηρεσίες και θεωρούν ότι έπεσε  ο Μισθουλάκος και δεν αμοίβονται, συμπεριφέρονται άξεστα και ανάρμοστα σε πολίτες, δημότες γιατί είναι κακοδιάθετοι, θα πρέπει να αναλογιστούν ότι και οι Πολίτες έχουν δικαιώματα και μπορούν να συμπεριφερθούν ανάλογα, και να εκνευριστούν γιατί δεν εξυπηρετούνται..... ή γιατί δεν τους αρέσουν τα μούτρα και η συμπεριφορά του υπαλλήλου που δεν ενεργεί έτσι όπως αρμόζει........

Στην παρακάτω  σελίδα θα βρείτε ποια είναι η συμπεριφορά που θα έπρεπε να έχει ένας Δημόσιος Υπάλληλος.
 Εδώ θα βρείτε τον  ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ 

 http://www.taxheaven.gr/acforum/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=3593
 

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Οι ανωτερω πληροφορίες αποτελουν ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ και ΟΧΙ νομικές συμβουλές καθοσον ΔΕΝ προσομοιάζουν στην οποιαδήποτε σχέση μεταξύ Δικηγόρου και πελάτη , αφου:
1. - Ο παρών δικτυακός τόπος έχει χαρακτήρα αμιγώς πληροφοριακό, δεν παράγει οποιοδήποτε έννομο αποτέλεσμα και σε καμία περίπτωση δεν δεσμεύει τα μελη, τους επισκέπτες ή λοιπούς συμμετέχοντες.
2. -Η παρεχόμενη πληροφορία μπορει να είναι συνοπτική ή πλήρης,
αλλά σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί εξαντλητική.
Για την πληρέστερη και υπεύθυνη ενημέρωση σας αλλα κυριως για την προασπιση των δικαιωματων και συμφεροντων κάθε ενδιαφερόμενος καλείται να καταφύγει στις ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
.

Ποια ειναι η Διαδικασία υποβολής καταγγελίας πολίτη ΚΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) για την άσκηση πειθαρχικής εξουσίας από τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 117 του ν. 3528/2007.

Αρμόδια Υπηρεσία ΥΠΕΣΔΔΑ - ΔΟΛΚΕΠ
ΦΕΚ 1048/26-6-2007
Aριθμ. ΔΟΛΚΕΠ/Φ.15/ 8/16231[/b]

Διαδικασία υποβολής καταγγελίας πολίτη στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) για την άσκηση πειθαρχικής εξουσίας από τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 117 του ν. 3528/2007.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ


Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του τελευταίου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 31 του ν. 3013/2002 (ΦΕΚ 102/Α΄/1.5.2002) «Αναβάθμιση της πολιτικής προστασίας και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε από την παρ. 5 του άρθρου 11 του ν. 3146/2003 (ΦΕΚ 125/Α΄/23.5.2003), την παρ. 4 του άρθρου 24 του ν. 3200/2003 (ΦΕΚ 281/Α΄/9.12.2003) καθώς και το άρθρο 16 του ν. 3345/2005 (ΦΕΚ 138/Α΄/16.6.2005).
2. Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 24 του ν.3200/2003 (ΦΕΚ 281/Α΄/9.12.2003) «Τροποποιήσεις του ν.1388/1983 ? Ίδρυση Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης , ίδρυση Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και άλλες διατάξεις», με τις οποίες η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης μετονομάζεται σε Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 15 του ν. 3448/2006 (ΦΕΚ 57/Α΄/15.3.2006) «Για την περαιτέρω χρήση πληροφοριών του δημόσιου τομέα και τη ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης».
4. Τις διατάξεις του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (ΦΕΚ 75/Α΄/11.6.1986) «Σχέσεις Κράτους ? Πολίτη, καθιέρωση νέου τύπου δελτίου ταυτότητας και άλλες διατάξεις», σε συνδυασμό με αυτές της παρ. 2 του άρθρου 2 της από 21.12.2001 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 288/Α΄/21-12.2001) «Αρμοδιότητα των δικαστηρίων σε υποθέσεις αναγκαστικών απαλλοτριώσεων, φορολογικές και τελωνειακές ρυθμίσεις».
5. Τις διατάξεις του άρθρου 27 του ν. 2081/1992 (ΦΕΚ 154/Α΄/10-9-92) «Περιορισμός και βελτίωση της αποτελεσματικότητας των κρατικών δαπανών και άλλες διατάξεις», με το οποίο προστέθηκε το άρθρο 29Α στο ν. 1558/1 985 (ΦΕΚ 137/Α΄/26.7.1985), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του ν. 2469/1997 (ΦΕΚ 38/Α΄/14.3.1997).
6. Τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 117 του ν. 3528/2007 (ΦΕΚ 26/Α΄/9.2.2007) «Κύρωση του Κώδικα Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.».
7. Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 3 του ν.2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α΄/9.3.1999) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις».
8. Την υπ’ αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Α1/18368/1.10.2002 (ΦΕΚ 1276/Β΄/1.10.2002) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Διοίκησης και Αποκέντρωσης «Καθορισμός του τύπου της Υπεύθυνης Δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (ΦΕΚ 75/Α΄).
9. Την υπ’ αριθμ. ΔΙΔΚ/Φ1/2/6139/24.3.2004 (ΦΕΚ 527/Β΄/24.3.2004) απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης για την ανάθεση αρμοδιοτήτων.
10. Την ανάγκη βελτίωσης της εξυπηρέτησης και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη.
11. Το γεγονός ότι από την έκδοση της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού,

αποφασίζουμε:


Άρθρο 1
Ανατίθεται στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) η διαδικασία υποβολής καταγγελίας πολίτη για την άσκηση πειθαρχικής εξουσίας από τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης στις περιπτώσεις:

-Ανάρμοστης συμπεριφοράς προς τους πολίτες από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
-Αδικαιολόγητης μη εξυπηρέτησης των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
-Μη έγκαιρης διεκπεραίωσης των υποθέσεων των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
- Άρνησης συνεργασίας των υπηρεσιών του δημοσίου και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).
-Μη εφαρμογής από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπω ν Δημοσίου Δικαίου των περί απλούστευσης των διαδικασιών και καταπολέμησης της γραφειοκρατίας διατάξεων, καθώς και
- Οποιασδήποτε παράβασης υπαλλήλων των Κ.Ε.Π. που συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 117 του Κώδικα Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν.3528/2007- ΦΕΚ 26/Α/9.2.2007).

Άρθρο 2
Οι καταγγελίες για τις κατά το ανωτέρω άρθρο περιπτώσεις που υποβάλλονται στα ΚΕΠ αποστέλλονται:
Α) Στη Διεύθυνση Διοικητικού του φορέα στον οποίο αφορά η καταγγελία και
Β) Στη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΓΓΔΔ & ΗΛ. Δ) του ΥΠΕΣΔΔΑ και ειδικότερα, στις ακόλουθες οργανικές μονάδες της ΓΓΔΔ&ΗΛΔ του ΥΠΕΣΔΔΑ για τις κατωτέρω περιπτώσεις:

Στη Δ/νση Σχέσεων Κράτους ? Πολίτη για τις περιπτώσεις: -Ανάρμοστης συμπεριφοράς προς τους πολίτες από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
- Αδικαιολόγητης μη εξυπηρέτησης των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
-Μη έγκαιρης διεκπεραίωσης των υποθέσεων των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
Στη Δ/νση Απλούστευσης Διαδικασιών και Παραγωγικότητας για την περίπτωση:
-Μη εφαρμογής από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου των περί απλούστευσης των διαδικασιών και καταπολέμησης της γραφειοκρατίας διατάξεων.

Στη Δ/νση Οργάνωσης και Λειτουργίας των ΚΕΠ για τις περιπτώσεις:
-Άρνησης συνεργασίας με τα ΚΕΠ των υπαλλήλων του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ.
-Οποιασδήποτε παράβασης υπαλλήλων των ΚΕΠ που συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Άρθρο 3
Η εγκυρό τητα των καταγγελιών για τις κατά το άρθρο 1 της παρούσας απόφασης περιπτώσεις εξετάζεται σύμφωνα με την πειθαρχική διαδικασία που προβλέπεται στο Μέρος Ε΄, Τμήμα Β΄, Κεφάλαιο Β΄ του Κώδικα Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007-ΦΕΚ 26/Α΄/9.2.2007) και αρμόδιο πειθαρχικό όργανο είναι το υπηρεσιακό συμβούλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.

Άρθρο 4
Το έντυπο που αντιστοιχεί στην ανωτέρω διαδικασία επισυνάπτεται στην παρούσα απόφαση, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της και είναι αυτό που θα χρησιμοποιείται από τα Κ.Ε.Π. για τη διευκόλυνσή τους, κατά τα προβλεπόμενα από το άρθρο 31 του ν. 3013/2002, όπως αυτό ισχύει.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 25 Ιουνίου 2007
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥΛΑΚΟΣ

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

FREE ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Δωρεάν μαθήματα φωτογραφίας

Η φωτογραφική ομάδα 35mm ανακοινώνει την έναρξη δωρεάν μαθημάτων φωτογραφίας, που θα πραγματοποιηθούν στο Κοινωνικό Κέντρο – Στέκι Μεταναστών (Ερμού 23 και Βενιζέλου, 1ος όροφος) στη Θεσσαλονίκη

Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Δευτέρα στις 20:00

Η έναρξη των μαθημάτων θα γίνει την Δευτέρα 04 Μαρτίου 2013.
Βασικές Πληροφορίες Πότε: 4 Μάρτιος, 2013 - 20:00 Κοινωνικό Κέντρο – Στέκι Μεταναστών, Ερμού 23 και Βενιζέλου (1ος όροφος), Θεσσαλονίκη Διοργάνωση: Φωτογραφική ομάδα 35mm Επικοινωνία: apostolhskesidhs@gmail.com Κόστος: Δωρεάν συμμετοχή Πηγή: www.lifo.gr
Η φωτογραφική ομάδα 35mm ανακοινώνει την έναρξη δωρεάν μαθημάτων φωτογραφίας, που θα πραγματοποιηθούν στο Κοινωνικό Κέντρο – Στέκι Μεταναστών (Ερμού 23 και Βενιζέλου, 1ος όροφος) στη Θεσσαλονίκη. Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Δευτέρα στις 20:00 Η έναρξη των μαθημάτων θα γίνει την Δευτέρα 04 Μαρτίου 2013. Βασικές Πληροφορίες Πότε: 4 Μάρτιος, 2013 - 20:00 Κοινωνικό Κέντρο – Στέκι Μεταναστών, Ερμού 23 και Βενιζέλου (1ος όροφος), Θεσσαλονίκη Διοργάνωση: Φωτογραφική ομάδα 35mm Επικοινωνία: apostolhskesidhs@gmail.com Κόστος: Δωρεάν συμμετοχή Πηγή: www.lifo.gr
Η φωτογραφική ομάδα 35mm ανακοινώνει την έναρξη δωρεάν μαθημάτων φωτογραφίας, που θα πραγματοποιηθούν στο Κοινωνικό Κέντρο – Στέκι Μεταναστών (Ερμού 23 και Βενιζέλου, 1ος όροφος) στη Θεσσαλονίκη. Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Δευτέρα στις 20:00 Η έναρξη των μαθημάτων θα γίνει την Δευτέρα 04 Μαρτίου 2013. Βασικές Πληροφορίες Πότε: 4 Μάρτιος, 2013 - 20:00 Κοινωνικό Κέντρο – Στέκι Μεταναστών, Ερμού 23 και Βενιζέλου (1ος όροφος), Θεσσαλονίκη Διοργάνωση: Φωτογραφική ομάδα 35mm Επικοινωνία: apostolhskesidhs@gmail.com Κόστος: Δωρεάν συμμετοχή Πηγή: www.lifo.gr
Επιμέλεια: Σοφία Ζυγούμη Η φωτογραφική ομάδα 35mm ανακοινώνει την έναρξη δωρεάν μαθημάτων φωτογραφίας, που θα πραγματοποιηθούν στο Κοινωνικό Κέντρο – Στέκι Μεταναστών (Ερμού 23 και Βενιζέλου, 1ος όροφος) στη Θεσσαλονίκη. Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Δευτέρα στις 20:00 Η έναρξη των μαθημάτων θα γίνει την Δευτέρα 04 Μαρτίου 2013. Βασικές Πληροφορίες Πότε: 4 Μάρτιος, 2013 - 20:00 Κοινωνικό Κέντρο – Στέκι Μεταναστών, Ερμού 23 και Βενιζέλου (1ος όροφος), Θεσσαλονίκη Διοργάνωση: Φωτογραφική ομάδα 35mm Επικοινωνία: apostolhskesidhs@gmail.com Κόστος: Δωρεάν συμμετοχή fmag.gr Πηγή: www.lifo.gr
Επιμέλεια: Σοφία Ζυγούμη Η φωτογραφική ομάδα 35mm ανακοινώνει την έναρξη δωρεάν μαθημάτων φωτογραφίας, που θα πραγματοποιηθούν στο Κοινωνικό Κέντρο – Στέκι Μεταναστών (Ερμού 23 και Βενιζέλου, 1ος όροφος) στη Θεσσαλονίκη. Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Δευτέρα στις 20:00 Η έναρξη των μαθημάτων θα γίνει την Δευτέρα 04 Μαρτίου 2013. Βασικές Πληροφορίες Πότε: 4 Μάρτιος, 2013 - 20:00 Κοινωνικό Κέντρο – Στέκι Μεταναστών, Ερμού 23 και Βενιζέλου (1ος όροφος), Θεσσαλονίκη Διοργάνωση: Φωτογραφική ομάδα 35mm Επικοινωνία: apostolhskesidhs@gmail.com Κόστος: Δωρεάν συμμετοχή fmag.gr Πηγή: www.lifo.gr