Νέα και ιστορίες που μας δίνουν ευαίσθητοι και ενεργοί πολίτες του Δήμου Ωραιοκάστρου.Ιστορία και Παραδόσεις. Τα θέματα μπορούν να ατιγραφούν εφ' όσον αναγράφεται η πηγή τους.Δημοσιεύουμε μόνο επώνυμα μυνήματα και άρθρα και όχι ανώνυμα
Κυριακή 10 Ιουνίου 2012
Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012
Εκδηλώσεις Περιβαλλοντικού - Πολιτιστικού Συλλόγου Ωραιοκάστρου
Μαζέψτε μπόλικο
κέφι και καλή διάθεση-όσο δύσκολο κι αν σας φαίνεται αυτό στις
μέρες μας- αλατοπιπερώστε τα με την αγάπη σας για το περιβάλλον μας κι ελάτε να
διασκεδάσουμε, και να προβληματιστούμε όλοι μαζί, στην εκδήλωση
που οργανώνει ο «Περιβαλλοντικός Πολιτιστικός Σύλλογος Ωραιοκάστρου» για τη μέρα
του περιβάλλοντος.
Ο
Περιβαλλοντικός – Πολιτιστικός Σύλλογος Ωραιοκάστρου οργανώνει εκδήλωση για τη
μέρα του περιβάλλοντος, την Κυριακή 10 Ιουνίου, και ώρα 6-9 το
απόγευμα, στο χώρο του 2ου Γυμνασίου Ωραιοκάστρου.
Στην
εκδήλωση-που είναι φυσικά δωρεάν για όλους τους συμμετέχοντες- θα υπάρχουν
:
Εργαστήρι
κατασκευών με ανακυκλώσιμα και άχρηστα υλικά, με την καθοδήγηση του
συμπολίτη μας και εικαστικού κ. Γιώργου Κοσμίδη .
Εργαστήρι
κατασκευών με ανακυκλώσιμα και άχρηστα υλικά, με την καθοδήγηση της κ Μαρίας
Αναστασιάδου.
Εργαστήρι
ζωγραφικής- σκίτσου, με την καθοδήγηση του συμπολίτη μας
σκιτσογράφου κ. Δημήτρη Νικολαΐδη.
Ζωγραφική για
όλους, σε αμέτρητα μέτρα χαρτιού, για να εκφράσουμε
ότι νιώθουμε για το περιβάλλον μας, μέσα απ’ τη ζωγραφική και τα
χρώματα.
Face
painting με
πεταλούδες, λουλούδια… πάνω σε όμορφες χαμογελαστές φατσούλες.
Προβολή
ντοκιμαντέρ για τους μεγάλους φίλους-γονείς, σχετικό με το
περιβάλλον.
Τέλος,
προτείνουμε έκθεση φωτογραφίας με θέμα: ’’Το περιβάλλον στον τόπο που ζούμε’’.
Φωτογραφίστε λοιπόν τα καλώς και τα κακώς κείμενα του τόπου μας που σχετίζονται
με το περιβάλλον και φέρτε να εκθέσουμε τις φωτογραφίες, να συζητήσουμε, να
προβληματιστούμε και γιατί όχι να προτείνουμε και λύσεις.
Σας περιμένουμε όλους με πολύ πολύ περιβαλλοντική διάθεση, αγάπη,
ιδέες και προτάσεις.
για το ΔΣ του Συλλόγου
Ο
πρόεδρος Η
γραμματέας
Χατζηγεωργίου
Γεώργιος Ιωάννα
Τακατίνη
«Περί μνημείου ποντιακής Γενοκτονίας στο Ωραιόκαστρο»
«Περί μνημείου ποντιακής Γενοκτονίας στο
Ωραιόκαστρο»
Το οφείλουμε στους προγόνους μας, σε αυτούς που
αναγκάσθηκαν να εγκαταλείψουν τα χωριά, τα σπίτια τις εκκλησίες και τους νεκρούς
τους στον Πόντο.
Σε αυτούς που ήρθαν πάμπτωχοι αλλά υπερήφανοι, που
παρόλη τη δυστυχία και τον πόνο τους, δεν έχασαν τη διάθεση τους για ζωή και
δημιουργία, δεν έχασαν το γέλιο το πείσμα και την εργατικότητα τους.
Σε αυτούς που μετέτρεψαν μια πουρναροπλαγιά σε ένα
καταπράσινο χωρίο, το οποίο ονόμασαν Ωραιόκαστρο, βάζοντας τις βάσεις για την
μετέπειτα εξέλιξη του.
Το οφείλουμε σε όλους αυτούς που με τις διηγήσεις τους
μετέφεραν σε εμάς τα εγγόνια τους τις μνήμες από την «πατρίδα» όπως
χαρακτηριστικά ονόμαζαν τα χωριά τους στον Πόντο.
Στη μνήμη λοιπόν όλων αυτών που δεν είναι πλέον ανάμεσα
μας και για να μαθαίνουν οι νεώτερες γενιές τη ιστορία της πόλης του
Ωραιοκάστρου δημιουργήθηκε αυτό το μνημείο.
Σε μία σεμνή τελετή όπου πρώτος ο Δήμαρχος σεβόμενος την
ιστορία, έκανε αποκαλυπτήρια μαζί με τους δύο εν ζωή κατοίκους του Δήμου που
γεννήθηκαν στον Πόντο και τον κ. Μ. Χαραλαμπίδη και κατόπιν κατέθεσε μαζί τους
στεφάνι εις μνήμην των θυμάτων της γενοκτονίας.
Ήταν μια λιτή τελετή χωρίς μεγάλα λόγια αλλά με μεγάλη
συναισθηματική φόρτιση για όλους.
Ο απεγκλωβισμός των διαδικασιών, η δρομολόγηση και η
ολοκλήρωση των εργασιών για την κατασκευή του μνημείου ήταν το ελάχιστο που
μπορούσαμε να κάνουμε, το αυτονόητο για το οποίο όμως η ποντιακή κοινωνία και
όχι μόνον χρειάσθηκε να περιμένει 16+1 χρόνια.
Α. Πολυχρονίδης
ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ του ΔΑΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
Ο Σύλλογος μας, ο Δ.Α.Σ. Ωραιοκάστρου ,θέλοντας να αποτίσει ελάχιστο φόρο τιμής
στην μνήμη της Γενοκτονία των Ποντίων , αποφάσισε να καταθέσει
στεφάνι την Κυριακή 27 Μαΐου στο νεοαναγερθέν , απέναντι από το δημαρχείο ,
μνημείο το αφιερωμένο στην Γενοκτονία των Ποντίων.
Με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε ότι το στεφάνι του Συλλόγου μας έλειπε και
ήταν το μοναδικό που έλειπε από το σύνολο των στεφανιών.
Μετά από επικοινωνία με το ανθοπωλείο, όπου είχε παραγγελθεί , μας
διαβεβαίωσαν ότι το στεφάνι μας είχε μεταφερθεί στον
προθάλαμο , εντός του δημαρχείου, μαζί με άλλα στεφάνια άλλων
συλλόγων.
Την ώρα της κατάθεσης όμως το στεφάνι του Συλλόγου μας ήταν άφαντο.
!!!!!!
Δεν μπορούμε να καταλάβουμε πραγματικά πως ενώ ήταν μαζί με άλλα στεφάνια ,εντός
του δημαρχείου ,το δικό μας εξαφανίστηκε ως δια μαγείας
Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι η εξαφάνιση του στεφανιού του Συλλόγου μας ήταν
μια εσκεμμένη ενέργεια ,ώστε να πληγεί ο Σύλλογος μας.
Για τους κακόπιστους που θα μπορούσαν να ισχυριστούν ότι δεν παραγγείλαμε
στεφάνι , παραθέτουμε το τιμολόγιο αγοράς του στεφανιού.
Πέμπτη 31 Μαΐου 2012
Παράσταση μπαλέτου φλαμένκο, στη Νεοχωρούδα Ωραιοκάστρου
Από oraiokastronet

Στο Πνευματικό κέντρο της Νεοχωρούδας, τα τμήματα του Πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρούδας, θα παρουσιάσουν παράσταση μπαλέτου ΦΛΑΜΕΝΚΟ. Η παράσταση θα δοθεί το ΣΑΒΒΑΤΟ 02 ΙΟΥΝΙΟΥ στις 8:30 μ.μ. και αποτελεί μία ευκαιρία για όλους τους κατοίκους της Νεοχωρούδας, αλλά και του Ωραιοκάστρου. Λίγα λόγια για το φλαμένκο, από το lyhnoskeomenos.blogspot.com
«Το Φλαμένκο δημιουργήθηκε από τις ίδιες κοινωνικές δυνάμεις που δημιούργησαν τα αμερικάνικα Μπλουζ και το ελληνικό Ρεμπέτικο, δηλαδή τους απόκληρους και κοινωνικά καταπιεσμένους. Οι στίχοι των τραγουδιών του Φλαμένκο είναι γεμάτοι λύπη, βία και θάνατο. Το Κάντε Χόντο (Cante Jondo) θεωρείται η πιο αρχαία μορφή Φλαμένκο: μια ανδρική φωνή, χωρίς συνοδεία οργάνων, διηγείται ιστορίες λυπητερές, ιστορίες καταπίεσης. Ο χορός και η κιθάρα προστέθηκαν αργότερα. Αυτό που σήμερα θεωρείται γνήσιο φλαμένκο, το τραγούδι των Τσιγγάνων της Ανδαλουσίας, καθιερώθηκε στα τέλη του 17ου αιώνα.
Η πλειονότητα των πάλος χορεύεται σήμερα σε μορφή σόλο, μέχρι σημείου ο,τιδήποτε χορεύεται με περισσότερους από έναν χορευτές π.χ.σεβιγιάνας ή ροντένιας (sevillanas, rondeñas) να μη θεωρείται γνήσιο φλαμένκο. Άλλο διαχωριστικό στοιχείο ανάμεσα στο γνήσιο φλαμένκο και στις μορφές του που ανήκουν μάλλον στις πολιτιστικές παραδόσεις της επαρχίας είναι πως αυτό δεν ακολουθεί χορογραφικούς κανόνες και, σε μεγάλο βαθμό, αυτοσχεδιάζεται από τον χορευτή. Γι’ αυτό στο φλαμένκο, παρά τη μεγάλη ιστορία του, δεν νοείται η ύπαρξη «κλασικών» χορογραφιών, όπως υπάρχουν στο μπαλέτο.
……………
Αυτές οι διαφορές ανάμεσα στο Φλαμένκο και το Μπαλέτο γίνονται όλο και λιγότερο ευκρινείς, γιατί όλο και περισσότερες χορευτικές ομάδες Φλαμένκο αυτοπροσδιορίζονται ως Μπαλέτο τάδε ή δείνα και χορεύουν πάνω σε μεγάλης διάρκειας χορογραφίες με δέκα ή δώδεκα χορευτές που αναπαριστούν κάποια ιστορία από τη λογοτεχνία ή το μύθο. Οι τέτοιες παραστάσεις δεν έχουν καθόλου την εκτίμηση των οπαδών (aficionados) του καθαρού Φλαμένκο (flamenco puro), των οποίων οι παραστάσεις γίνονται από μια χούφτα χορευτές (a cuadro) που ο καθένας τους χορεύει εκ περιτροπής σόλο σε σκηνή σκηνοθετικά γυμνή περιτριγυρισμένη από μερικές καρέκλες.
………………
Το φλαμένκο, βέβαια, δεν είναι αποκλειστικά χορευτική τέχνη, και ιστορικά ο χορός δεν ήταν ποτέ το κέντρο του. Κέντρο του ήταν το τραγούδι (cante). Στην αρχή το τραγούδι ήταν χωρίς συνοδεία οργάνων (a palo seco), αργότερα προστέθηκε η κιθάρα για να συνοδεύει τον τραγουδιστή (el cantaor) και τελικά, ο χορευτής ή η χορεύτρια (bailaor ή bailaora) έγιναν το κεντρικό πρόσωπο. Οι λέξεις cantaor και bailaor προέρχονται από τις ισπανικές λέξεις cantador και bailador με αποβολή του d στην τσιγγάνικη ιδιόλεκτο και την ανδαλουσιανή ντοπιολαλιά. Μπορεί να υπάρχουν και άλλοι εκτελεστές, κρουστών (percussionistas) που δίνουν τον ρυθμό με παλαμάκια (palmas) ή χτυπώντας τα δάχτυλα (pitos), ή χτυπώντας με ένα ξύλο ένα ξύλινο κουτί (cajon). Πρέπει να τονίσουμε τη σημασία των χτυπημάτων από τα πόδια των χορευτών που λειτουργούν σαν ένα πολύ σπουδαίο κρουστό. Αυτό το «όργανο» λέγεται soniquete, είναι βασικό συστατικό του φλαμένκο και συχνά ενισχύεται με την ειδική κατασκευή του ξύλινου χορευτικού πάλκου.
Το Φλαμένκο, όπως και τα Μπλουζ και το Ρεμπέτικο δεν ήταν πάντα αποδεκτά από την συντηρητική άρχουσα τάξη, ίσως εξαιτίας των στίχων του που σαν θέμα τους έχουν τη βία, τον εκτός κοινωνικών συμβάσεων έρωτα, τη φυλακή, το μεθύσι και την καταφυγή σε ψυχότροπες ουσίες. Η φασιστική δικτατορία του Φράνκο (1936-1973) κυνήγησε ανηλεώς τους πολιτικούς της αντιπάλους, τους τσιγγάνους, όμως, και τις άλλες μειονότητες τις άφησε, περιέργως, πολύ πιο ελεύθερες απ’ ό,τι στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπου το 85 % του τσιγγάνικου πληθυσμού εξοντώθηκαν στα ναζιστικά στρατόπεδα. Οι τσιγγάνοι ερμηνευτές του φλαμένκο δεν περίμεναν, βέβαια, να μετρήσουν την ανεκτικότητα της δικτατορίας στην τέχνη τους, προτίμησαν να την υπηρετούν στο εξωτερικό, και αυτό συνέβαλε στο να γίνει το φλαμένκο γνωστό σε πλατειά κοινωνικά στρώματα στον κόσμο ολόκληρο. Το φλαμένκο πρέπει κανείς να το αναζητήσει στους καταυλισμούς των τσιγγάνων ή στα χωριουδάκια που δεν υπάρχουν στους χάρτες. Μόνο εκεί, γύρω στα μεσάνυχτα, δίπλα σε μια τελετουργική φωτιά, στους ήχους μιας κιθάρας, μια από άλλους καιρούς φωνή αναθυμάται τα βάσανα της ζωής και της καρδιάς των κοινωνικά αποκλεισμένων, και ένα σώμα αφήνεται να ισορροπεί ανάμεσα στη μεταρσίωση της μουσικής και τη ζαλάδα του πιοτού, μόνο εκεί οι χορεύτριες αφήνουν να ξεχυθεί το πάθος του πνεύματος και του σώματος»
Στο Πνευματικό κέντρο της Νεοχωρούδας, τα τμήματα του Πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρούδας, θα παρουσιάσουν παράσταση μπαλέτου ΦΛΑΜΕΝΚΟ. Η παράσταση θα δοθεί το ΣΑΒΒΑΤΟ 02 ΙΟΥΝΙΟΥ στις 8:30 μ.μ. και αποτελεί μία ευκαιρία για όλους τους κατοίκους της Νεοχωρούδας, αλλά και του Ωραιοκάστρου. Λίγα λόγια για το φλαμένκο, από το lyhnoskeomenos.blogspot.com
«Το Φλαμένκο δημιουργήθηκε από τις ίδιες κοινωνικές δυνάμεις που δημιούργησαν τα αμερικάνικα Μπλουζ και το ελληνικό Ρεμπέτικο, δηλαδή τους απόκληρους και κοινωνικά καταπιεσμένους. Οι στίχοι των τραγουδιών του Φλαμένκο είναι γεμάτοι λύπη, βία και θάνατο. Το Κάντε Χόντο (Cante Jondo) θεωρείται η πιο αρχαία μορφή Φλαμένκο: μια ανδρική φωνή, χωρίς συνοδεία οργάνων, διηγείται ιστορίες λυπητερές, ιστορίες καταπίεσης. Ο χορός και η κιθάρα προστέθηκαν αργότερα. Αυτό που σήμερα θεωρείται γνήσιο φλαμένκο, το τραγούδι των Τσιγγάνων της Ανδαλουσίας, καθιερώθηκε στα τέλη του 17ου αιώνα.
Η πλειονότητα των πάλος χορεύεται σήμερα σε μορφή σόλο, μέχρι σημείου ο,τιδήποτε χορεύεται με περισσότερους από έναν χορευτές π.χ.σεβιγιάνας ή ροντένιας (sevillanas, rondeñas) να μη θεωρείται γνήσιο φλαμένκο. Άλλο διαχωριστικό στοιχείο ανάμεσα στο γνήσιο φλαμένκο και στις μορφές του που ανήκουν μάλλον στις πολιτιστικές παραδόσεις της επαρχίας είναι πως αυτό δεν ακολουθεί χορογραφικούς κανόνες και, σε μεγάλο βαθμό, αυτοσχεδιάζεται από τον χορευτή. Γι’ αυτό στο φλαμένκο, παρά τη μεγάλη ιστορία του, δεν νοείται η ύπαρξη «κλασικών» χορογραφιών, όπως υπάρχουν στο μπαλέτο.
……………
Αυτές οι διαφορές ανάμεσα στο Φλαμένκο και το Μπαλέτο γίνονται όλο και λιγότερο ευκρινείς, γιατί όλο και περισσότερες χορευτικές ομάδες Φλαμένκο αυτοπροσδιορίζονται ως Μπαλέτο τάδε ή δείνα και χορεύουν πάνω σε μεγάλης διάρκειας χορογραφίες με δέκα ή δώδεκα χορευτές που αναπαριστούν κάποια ιστορία από τη λογοτεχνία ή το μύθο. Οι τέτοιες παραστάσεις δεν έχουν καθόλου την εκτίμηση των οπαδών (aficionados) του καθαρού Φλαμένκο (flamenco puro), των οποίων οι παραστάσεις γίνονται από μια χούφτα χορευτές (a cuadro) που ο καθένας τους χορεύει εκ περιτροπής σόλο σε σκηνή σκηνοθετικά γυμνή περιτριγυρισμένη από μερικές καρέκλες.
………………
Το φλαμένκο, βέβαια, δεν είναι αποκλειστικά χορευτική τέχνη, και ιστορικά ο χορός δεν ήταν ποτέ το κέντρο του. Κέντρο του ήταν το τραγούδι (cante). Στην αρχή το τραγούδι ήταν χωρίς συνοδεία οργάνων (a palo seco), αργότερα προστέθηκε η κιθάρα για να συνοδεύει τον τραγουδιστή (el cantaor) και τελικά, ο χορευτής ή η χορεύτρια (bailaor ή bailaora) έγιναν το κεντρικό πρόσωπο. Οι λέξεις cantaor και bailaor προέρχονται από τις ισπανικές λέξεις cantador και bailador με αποβολή του d στην τσιγγάνικη ιδιόλεκτο και την ανδαλουσιανή ντοπιολαλιά. Μπορεί να υπάρχουν και άλλοι εκτελεστές, κρουστών (percussionistas) που δίνουν τον ρυθμό με παλαμάκια (palmas) ή χτυπώντας τα δάχτυλα (pitos), ή χτυπώντας με ένα ξύλο ένα ξύλινο κουτί (cajon). Πρέπει να τονίσουμε τη σημασία των χτυπημάτων από τα πόδια των χορευτών που λειτουργούν σαν ένα πολύ σπουδαίο κρουστό. Αυτό το «όργανο» λέγεται soniquete, είναι βασικό συστατικό του φλαμένκο και συχνά ενισχύεται με την ειδική κατασκευή του ξύλινου χορευτικού πάλκου.
Το Φλαμένκο, όπως και τα Μπλουζ και το Ρεμπέτικο δεν ήταν πάντα αποδεκτά από την συντηρητική άρχουσα τάξη, ίσως εξαιτίας των στίχων του που σαν θέμα τους έχουν τη βία, τον εκτός κοινωνικών συμβάσεων έρωτα, τη φυλακή, το μεθύσι και την καταφυγή σε ψυχότροπες ουσίες. Η φασιστική δικτατορία του Φράνκο (1936-1973) κυνήγησε ανηλεώς τους πολιτικούς της αντιπάλους, τους τσιγγάνους, όμως, και τις άλλες μειονότητες τις άφησε, περιέργως, πολύ πιο ελεύθερες απ’ ό,τι στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπου το 85 % του τσιγγάνικου πληθυσμού εξοντώθηκαν στα ναζιστικά στρατόπεδα. Οι τσιγγάνοι ερμηνευτές του φλαμένκο δεν περίμεναν, βέβαια, να μετρήσουν την ανεκτικότητα της δικτατορίας στην τέχνη τους, προτίμησαν να την υπηρετούν στο εξωτερικό, και αυτό συνέβαλε στο να γίνει το φλαμένκο γνωστό σε πλατειά κοινωνικά στρώματα στον κόσμο ολόκληρο. Το φλαμένκο πρέπει κανείς να το αναζητήσει στους καταυλισμούς των τσιγγάνων ή στα χωριουδάκια που δεν υπάρχουν στους χάρτες. Μόνο εκεί, γύρω στα μεσάνυχτα, δίπλα σε μια τελετουργική φωτιά, στους ήχους μιας κιθάρας, μια από άλλους καιρούς φωνή αναθυμάται τα βάσανα της ζωής και της καρδιάς των κοινωνικά αποκλεισμένων, και ένα σώμα αφήνεται να ισορροπεί ανάμεσα στη μεταρσίωση της μουσικής και τη ζαλάδα του πιοτού, μόνο εκεί οι χορεύτριες αφήνουν να ξεχυθεί το πάθος του πνεύματος και του σώματος»
Μοιραστείτε το άρθρο!!!
Τετάρτη 30 Μαΐου 2012
ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ περιουσιας αρχίζουν από την Εφορία ακόμη και για χρέη 3.000 ευρώ
Παράταση ίσως για έναν ακόμα μήνα, σκέπτεται να δώσει το υπουργείο Οικονομικών στη ρύθμιση για τα ληξιπρόθεσμα, η οποία κανονικά «κλείνει» στις 31 του μήνα. Ωστόσο, είναι τέτοια η κατάσταση στα έσοδα (έως και 30% η μείωση σε σχέση με πέρσι), που είναι αμφίβολο εάν φτάνει αυτό για να αποτραπεί το διαφαινόμενο κραχ.
Οι συσκέψεις στο υπουργείο είναι πυρετώδεις και μάλιστα την επόμενη εβδομάδα ο Γιώργος Ζανιάς θα επισκεφθεί μεγάλες εφορίες και τελωνεία για να ζητήσει επιτόπου από τους επικεφαλής και τους υπαλλήλους των υπηρεσιών, να συμβάλουν στην αναστροφή της έως τώρα αρνητικής εικόνας.
Ήδη, πάντως, στα δικαστικά τμήματα των εφοριών υπάρχει έντονη κινητικότητα, καθώς μετά από σχετική οδηγία, θα επιχειρηθεί νέα άσκηση πίεσης προς τους οφειλέτες, αλλά αυτή τη φορά από πιο χαμηλά. Ειδικότερα, έχουν αρχίσει οι οχλήσεις σε όσους χρωστάνε από 3.000 ευρώ και πάνω, με τη προειδοποίηση ότι εάν δεν ρυθμίσουν τις οφειλές τους, θα ενεργοποιηθούν οι προβλεπόμενες διατάξεις ήτοι κατάσχεση ακινήτων και κατάσχεση εις χείρας τρίτων, αρχής γενομένης από τα ενοίκια.
Παράταση αναμένεται να δοθεί και στη καταληκτική προθεσμία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων, καθώς συμπίπτει σχεδόν χρονικά με τη διεξαγωγή των εκλογών. Ούτως ή άλλως είναι τέτοιος ο φόρτος εργασίας στο επίμαχο διάστημα, που κρινόταν αναγκαία η παράταση, παρά το ότι σχεδόν 400.000 φορολογούμενοι θα υποχρεωθούν να υποβάλουν για πρώτη φορά ηλεκτρονικά τη δήλωση τους, επειδή έχουν εισόδημα πάνω από 12.000 ευρώ.
Είναι ενδεικτικό του φόρτου εργασίας, ότι το υπουργείο προσδοκά πολλά από το «κλείσιμο» όσο το δυνατόν περισσότερων από τις 485.000 εκκρεμείς υποθέσεις στις εφορίες, πάνω από τα κεφάλια των εφόρων επικρέμαται και ο πέλεκυς της παραγραφής στο τέλος του έτους των χρήσεων 2000- 2006, αναφέρει το iefimerida.gr.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)