Τρίτη 12 Απριλίου 2011

ΠΟΙΟΣ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΡΕΩΝΕ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ?

"κουτσομπολιο"



160ευρω το μηνα πλήρωνε ο Δήμος Ωραιοκάστρου για τις εφημερίδες του πρώην Δημάρχου Μπάτου κάθε μήνα. Ο Δήμαρχος χρέωνε ακόμα και τα Σαββατοκύριακα τις εφημερίδες του στο Δήμο, τις οποίες τις άφηνε αφού τις έριχνε μια ματιά στο καφε που σύχναζε.
Ο λογαριασμός πληρωμής έφτασε κάποια στιγμή στο νέο Δήμαρχο ο οποίος τον έστειλε στον προηγούμενο να τον επωμιστεί.
Με μεγάλη δυσαρέσκεια και αγανάκτηση ο Σαραμάντος σχολίασε......

Κατατέθηκε στον εισαγγελέα το έγγραφο της διοίκησης για το "πόθεν έσχες".




Κατατέθηκε στις 6/4/2011 το πρωί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης η αίτηση της διοίκησης για τον έλεγχο του "πόθεν έσχες" των μελών του δημοτικού συμβουλίου Ωραιοκάστρου. Από το έγγραφο είναι εμφανές ότι δεν έχουν υπογράψει οι: κ.κ. Μπάτος Νικόλαος , Γαβότσης Αστέριος, Θεμελής Άγγελος, Ιωσηφίδης Κυριάκος, Γαβότση-Σπυριδωνίδου Όλγα, Ντότση Πασχαλίνα, Καρασαββίδης Δημήτριος, Τερζής Χρήστος και Χατζηπαραδείσης Χρήστος δηλαδή όλη η Αντιπολίτευση του Δήμου Ωραιοκάστρου και ο Χατζειπαραδείσης Χρήστος "ο οποίος αμέσως μετά τις εκλογές δήλωσε ανεξάρτητος, αλλά είναι εμφανή ότι ακολουθεί την πολιτική του Γαβότση".
Δημοσιεύτηκε από :
http://www.xronews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=511:-q-q-&catid=4:politics&Itemid=9

Και ερωτούμε?
Γιατί η  αντιπολίτευση καταψηφισε?
Τι έχει να φοβηθεί?
Έχουν να κρύψουν κάτι?
Δεν ήταν καθαροί τόσα χρόνια που διοικούσαν τον Δήμο?
Δεν θέλουν να δείξουν το καλό παράδειγμα ότι αυτοί είναι διαφορετικοί, και όχι σαν τους άλλους?
Να πιστεψουμε λοιπόν τις φήμες "ότι μαζί τα φάγανε?"

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ "ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ" ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ


ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 2011 (ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ)


ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 2011                   


Από τον Υπο σύσταση Εμπορικό  Σύλλογο  ανακοινώνεται ότι κατά την περίοδο του Πάσχα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού, τα καταστήματα του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσουν με το κάτωθι ωράριο:
Πιο συγκεκριμένα, θα λειτουργήσουν ως εξής:

ΠΕΜΠΤΗ
14/4/2011
10π.μ. –  9μ.μ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
15/4/2011
10π.μ. –  9μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ
16/4/2011
10π.μ. –  6μ.μ.

Μ. ΔΕΥΤΕΡΑ
18/4/2011
10π.μ. –  9μ.μ.

Μ. ΤΡΙΤΗ
19/4/2011
10π.μ. –  9μ.μ.

Μ. ΤΕΤΑΡΤΗ
20/4/2011
10π.μ. –  9μ.μ.

Μ. ΠΕΜΠΤΗ
21/4/2011
10π.μ. –  9μ.μ.

Μ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22/4/2011
1μ.μ. – 7μ.μ.

Μ. ΣΑΒΒΑΤΟ
23/4/2011
10π.μ. –  4μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ
24/4/2011
ΚΛΕΙΣΤΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ
25/4/2011
ΚΛΕΙΣΤΑ

               Την Τρίτη 26/4/2011 τα καταστήματα θα λειτουργήσουν κανονικά.
Ο Υπο Σύσταση  Εμπορικός Σύλλογος Ωραιοκαστρου σας εύχεται
καλο Πασχα

 http://www.tradesupport.gr/esth/

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

3η Πρόσκληση Συνεδρίασης Επιτροπής Ποιότητας Ζωής Ωραιοκάστρου

Στις 12η του μηνός Απριλίου 2011, ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00 π.μ., για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα συνημμένα θέματα της ημερήσιας διάταξης
Μερικά από τα θέματα που θα συζητηθούν είναι: 

1) Καθορισμός θέσεων υπαίθριου στάσιμου εμπορίου (καντίνες) στον ενιαίο Δήμο Ωραιοκάστρου . Εισήγηση στο Δημοτικό Συμβούλιο.
2)Μονοδρόμηση οδών : τμήμα της οδού Αριστοτέλους καθώς και της οδού Αργυρουπόλεως μετά από εισηγήσεις από τη Δημοτική Κοινότητα Ωραιοκάστρου

ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ ΔΗΜΟΥ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ


Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΤΑΞΙ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΣ (ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΙΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

Μεγάλη φούσκα και η εργασία στο ΤΑΞΙ στη Θεσσαλονίκη.
Οι Ιδιοκτήτες των ΤΑΞΙ κοιτάνε να εκμεταλλευτούν τον κόσμο που πάει να ζητήσει δουλειά. 
Στην ουσία παραχωρούν ευθύνες και έξοδα στους οδηγούς, και φτάνει ο οδηγός να εργάζεται για 0,8-1€ την ώρα, με ξενύχτια, με κινδύνους, και με 12ωρο στο τιμόνι, με ρίσκο να έχει ατύχημα και να το πληρώνει και αυτό από την τσέπη του, και να κινδυνεύει να πληρώνει και από την δική του τσέπη λεφτά προκειμένου να κρατήσει την δουλειά αυτή, ελπίζοντας ότι κάτι θα αλλάξει, ελπίζοντας ότι θα πάνε καλύτερα τα πράγματα.

Η φούσκα ξεκίνησε από την εποχή του 2003-4 όταν οι τράπεζες άρχισαν να χρηματοδοτούν την αγορά αδείας ταξί.
Και εκεί που έβρισκες μία ολόκληρη άδεια με 180.000€  έφτασε λόγο της ζήτησης σε ένα χρόνο να πουλιέται η άδεια από 280.000-300.000€
Όλοι αυτοί που αγόρασαν τότε υπερχρεώθηκαν. Τα νοίκια των αδειών ανέβηκαν στην μίσθωση της αδείας.
Τώρα η άδεια έφτασε στις 120.000-130.000€  στην αγορά της Θεσσαλονίκης αλλά η μίσθωση της αδείας έπεσε μόνο 200€  και όχι στο μισό που θα έπρεπε να πέσει όπως και η αξία της αδείας. Δεν υπάρχει αντιστοιχία. Το μίσθωμα μια ολόκληρης άδειας είναι 1.400ευρω μηνιαίως + τα έξοδα συντήρησης του αυτοκινήτου.