Μεγάλη φούσκα και η εργασία στο ΤΑΞΙ στη Θεσσαλονίκη.
Οι Ιδιοκτήτες των ΤΑΞΙ κοιτάνε να εκμεταλλευτούν τον κόσμο που πάει να ζητήσει δουλειά.
Στην ουσία παραχωρούν ευθύνες και έξοδα στους οδηγούς, και φτάνει ο οδηγός να εργάζεται για 0,8-1€ την ώρα, με ξενύχτια, με κινδύνους, και με 12ωρο στο τιμόνι, με ρίσκο να έχει ατύχημα και να το πληρώνει και αυτό από την τσέπη του, και να κινδυνεύει να πληρώνει και από την δική του τσέπη λεφτά προκειμένου να κρατήσει την δουλειά αυτή, ελπίζοντας ότι κάτι θα αλλάξει, ελπίζοντας ότι θα πάνε καλύτερα τα πράγματα.
Η φούσκα ξεκίνησε από την εποχή του 2003-4 όταν οι τράπεζες άρχισαν να χρηματοδοτούν την αγορά αδείας ταξί.
Και εκεί που έβρισκες μία ολόκληρη άδεια με 180.000€ έφτασε λόγο της ζήτησης σε ένα χρόνο να πουλιέται η άδεια από 280.000-300.000€
Όλοι αυτοί που αγόρασαν τότε υπερχρεώθηκαν. Τα νοίκια των αδειών ανέβηκαν στην μίσθωση της αδείας.
Τώρα η άδεια έφτασε στις 120.000-130.000€ στην αγορά της Θεσσαλονίκης αλλά η μίσθωση της αδείας έπεσε μόνο 200€ και όχι στο μισό που θα έπρεπε να πέσει όπως και η αξία της αδείας. Δεν υπάρχει αντιστοιχία. Το μίσθωμα μια ολόκληρης άδειας είναι 1.400ευρω μηνιαίως + τα έξοδα συντήρησης του αυτοκινήτου.