Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Α-Ω Αυτάρκεια σε αυγά σε εποχές κρίσης.Πως θα έχω το καθημερινό φρέσκο φρέσκο αυγό στο σπίτι για τα παιδιά μου.Αυγά στο μπαλκόνι μου



Πρίν 3 περίπου χρόνια σε συζήτηση που είχα με τον φίλο, του παραπονιόμουν οτι καθώς δεν είχα αυλή και ζούσα στο κέντρο της πόλης δεν είχα την δυνατότητα να έχω κότες για φρέσκα αυγά.
Γιατί δεν παίρνεις... 2-3 ορτύκια; μου απάντησε.
Γεννάνε κάθε μέρα σχεδόν , βέβαια μικρά αυγά , αλλά τι χρειάζεσαι παραπάνω3 αυγά ημερησίως ισοδυναμούν με 20 την εβδομάδα για  άτομα είναι πλήρες, θα κάνεις και γλυκά.

Έτσι αντί για καρδερίνες και παπαγαλάκια φτιάξαμε ένα κλουβάκι με ορτύκια. Και ίσως σήμερα λέω ότι είναι το μοναδικό πράγμα μαζί με τον λαχανόκηπο που έκανα και ήταν τόσο χρήσιμο τον τελευταίο καιρό.
Οι δοκιμή θα σας πείσει. Είναι πουλιά που γενικά είναι ήσυχα, τα αρσενικά κράζουν καμιά φορά φωνάζοντας τις θυληκές. Δεν θέλουν πολύ φως γιατί αρχίζουν και τσιμπάνε το ένα το άλλο.Τρώνε λίγο, θέλουν καθημερινά φρέσκο νεράκι.Αλλά μας δίνουν τόσα πολλά. Είναι μια λύση αυτάρκειας σε αυγά. Γιατί το αυγό είναι απαραίτητο σε όλους μας, μεγάλους και μικρούς.



Δεν υπάρχουν σχόλια: