Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Α-Ω ΑΥΓΑ ΟΡΤΥΚΙΩΝ.Γιατί πρέπει να τρώμε. ΕΚΤΡΟΦΗ ΟΡΤΥΚΙΟΥ υπέρ και κατά.Καταπολεμούν την υπέρταση





Πριν αναλύσουμε περισσότερο την εμπορική επιχείρηση εκτροφής ορτυκιών, επιτρέψτε μου πρώτα να εξηγήσω «τι είναι η ΕΚΤΡΟΦΗ ΟΡΤΥΚΙΩΝ
Στην πραγματικότητα ο όρος «εκτροφή ορτυκιών» σημαίνει, αύξηση των  ορτυκιών για εμπόριο (όπως και άλλα πτηνά των πουλερικών) με σκοπό την επικερδή αναπαραγωγή αυγών και κρέατος.               
Η εκτροφή ορτυκιού ως επιχείρηση είναι πολύ εύκολη, προσοδοφόρα και διασκεδαστική. Είναι πολύ εύκολο να διατηρηθεί ένα ορτύκι σε αγρόκτημα ή κήπο μιας μονοκατοικίας, επειδή τα ορτύκια είναι από τα μικρότερα είδη πουλιών πουλερικών και μπορείτε να τα έχετε σε ένα κλουβάκι. 

Οι Ιάπωνες εξημέρωσαν για πρώτη φορά τα άγρια ορτύκια και αποκάλυψαν τους τρόπους να τα αναπαράγουν και να τα διατηρήσουν ως οικόσιτα πτηνά. Η εμπορική εκτροφή ορτυκιών στην Ιαπωνία έχει εξαπλωθεί πολύ σήμερα και μάλιστα προτιμούν να δίνουν στα μικρά παιδιά αυγά ορτυκιού παρά κότας.
Τώρα πια, πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο που ασχολούνται με την εκτροφή ορτυκιού ως επιχείρηση εμπορικά για το σκοπό την πώληση κρέατος και των αυγών παραγωγής.                     
  
Η εκτροφή ορτυκιών είναι κερδοφόρα όπως και οι άλλες αγροτικές επιχειρήσεις κτηνοτροφίας-πτηνοτροφίας, όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα ή πάπια εκτροφής. Και το  κρέας και τα αυγά των ορτυκιών είναι πολύ νόστιμα και θρεπτικά. Τα αυγά ορτυκιού είναι πολύ θρεπτικά σε σχέση με άλλα αυγά πουλερικών, επειδή τα αυγά ορτυκιού περιέχουν συγκριτικά περισσότερες πρωτεΐνες, φώσφορο, σίδηρο, βιταμίνη Α, Β1 και Β2 και Ω3. Η εκτροφή ορτυκιού ως επιχείρηση απαιτεί μικρό κεφάλαιο και εργασία. Τα Ορτύκια μπορεί να εκτραφούν, μαζί με άλλα πτηνά πουλερικά σας για το κρέας ή τα αυγά παραγωγής.
Χαρακτηριστικά του ορτυκιού
Τα ορτύκια είναι πουλί μικρού μεγέθους.
Το βάρος ενός ενήλικου ορτυκιού είναι μεταξύ 150 έως 250 γραμμάρια και ένα αυγό βάρη περίπου 7 έως 15 γραμμάρια.
Τα θηλυκά ορτύκια αρχίζουν να γεννούν τα αβγά μέσα σε 6 έως 7 εβδομάδες της ηλικίας τους ένα αυγό την ημέρα.
Γεννούν περίπου 300 αυγά κατά το πρώτο έτος της ζωής τους. Μετά περίπου 150-175 αυγά στο δεύτερο έτος.
Το αυγό ορτυκιού είναι κατάλληλο για την ανθρώπινη υγεία. Περιέχει 2,47% λιγότερο λίπος από το αυγό κότας. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι «αυγά ορτυκιού βοηθούν στην πρόληψη της αρτηριακής πίεσης, διαβήτη, λαχάνιασμα, ταχυκαρδία κλπ».
Το κρέας ορτυκιού είναι πολύ νόστιμο και θρεπτικό. Το λίπος είναι πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε κρέας τους. Έτσι το κρέας τους είναι πολύ κατάλληλο για ασθενείς με αρτηριακή πίεση. Επίσης πρόσφατα έρευνες έδειξαν ότι το αυγό ορτυκιού περιέχει πολλές βιταμίνες και Ωμέγα 3 και βοηθάει πολύ τους ασθενείς που κάνουν χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες να αποβάλλουν τα χημικά από τον οργανισμό τους πολύ πιο γρήγορα και να έχουν γρήγορη ανάρρωση.
Τα αυγά τους είναι πολύ όμορφα με πολλά χρώματα.
Τα ορτύκια δεν κλωσσούν τα αυγά τους. Έτσι, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια θερμοκοιτίδα ή brooder κοτόπουλα προς επώαση των αυγών τους


Οφέλη του ορτυκιού από την εκτροφή

Τα ορτύκια είναι μικρού μεγέθους πουλιά πουλερικά, και είναι πολύ εύκολο να τα χειριστεί κανείς. Τα κύρια οφέλη από την έναρξη της εκτροφής ορτυκιών των επιχειρήσεων που αναφέρονται παρακάτω.

Τα ορτύκια είναι μικρότερου μεγέθους πουλί, έτσι ώστε χωρούν παντού, θα μπορούσατε να έχετε 3 πουλιά σε κλουβί σε μπαλκόνι και από τον Μάρτιο εώς τον Οκτώβριο να έχετε τα καθημερινά σας φρέσκα αυγουλάκια για την ανάπτυξη των παιδιών σας.
• Το κόστος σίτισης των ορτυκιών είναι συγκριτικά χαμηλότερο από κοτόπουλα ή άλλα πτηνά των πουλερικών.
Οι Ασθένειες είναι λιγότερο σε ορτύκια, και είναι πολύ ανθεκτικά.
Τα Ορτύκια μεγαλώνουν πολύ γρήγορα και να αποκτήσουν ωριμότητα γρηγορότερα από οποιοδήποτε άλλο πτηνό.
Αρχίζουν να γεννούν τα αυγά μέσα σε 6 έως 7 εβδομάδες της ηλικίας τους.
Χρειάζονται περίπου 16 έως 18 ημέρες για να εκκολαφθούν τα αυγά τους.
Το κρέας και τα αυγά των ορτυκιών είναι πολύ νόστιμο, νόστιμο και θρεπτικό. Γι 'αυτό είναι μια μεγάλη πηγή των τροφίμων και της διατροφής.
Η εκτροφή ορτυκιού  απαιτεί μικρό κεφάλαιο  κεφαλαίων, και το κόστος εργασίας είναι πολύ χαμηλό.
Τα ορτύκια μπορούν να αυξηθούν με επιτυχία σε εμπορική μέθοδο. Μερικοί άνθρωποι έχουν ήδη αρχίσει την εμπορική επιχείρηση εκτροφής ορτυκιών.
Τα ορτύκια είναι πολύ ισχυρά πουλιά και οι ασθένειες ή άλλα προβλήματα υγείας είναι λιγότερο σε αυτά. Έτσι, οι κίνδυνοι είναι λιγότερο σε αυτήν την επιχείρηση.
Το κρέας ορτυκιού έχει λιγότερο λίπος. Έτσι, είναι κατάλληλη για ασθενείς με υψηλή αρτηριακή πίεση.
Μπορείτε να μεγαλώνετε 6-7 ορτύκια στον ίδιο χώρο που απαιτείται για ένα κοτόπουλο.
Καθώς τα αυγά ορτυκιού είναι μικρότερα σε μέγεθος  Ως εκ τούτου πολλοί  μπορούν να αγοράσουν φρέσκα αυγά ορτυκιού και μπορείτε εύκολα να πουλήσετε
Δεδομένου ότι οι πρωτογενείς δαπάνες είναι μικρότερες, ώστε να μπορείτε να αρχίσει αυτήν την επιχείρηση με μια πολύ μικρή επένδυση.


Διαβάστε παρακάτω  τις συνεντεύξεις κάποιων ανθρώπων για το πόσο άλλαξαν την ζωή τους τα αυγά ορτυκιών και καταπολέμησαν τα προβλήματα υγείας τους :




« Η Νευρικότητα και αίσθημα ταχυκαρδίας μου ηρέμησε μετά πήρα αυγά ορτυκιού», Joan Φρου Komtangi, Παλιά Πόλη, Bamenda

Τι σας ώθησε να αρχίσετε να παίρνετε αυγά ορτυκιού;
Πήρα τη βιβλιογραφία και διάβασα σχετικά με αυγά ορτυκιού ως συμπλήρωμα διατροφής, διαβάστε και ανακάλυψε ότι θα μπορούσε να σας βοηθήσει και εσάς.
Για αρκετό καιρό ήμουν υπερτασική, είχα αϋπνίες, νευρικότητα και ταχυκαρδία. Η κόρη μου συνέστησε να πάρω τα αυγά ορτυκιού.
Ποιες αλλαγές έχετε παρατηρήσει στις ασθένειες που είχε μετά τη λήψη αυγά ορτυκιού; Μερικές φορές, όταν ήμουν μικρή είχα λιποθυμίες και νευρικά προβλήματα. Η Νευρικότητα και η ταχυκαρδία μου ηρέμησε όταν πρόσθεσα στη διατροφή μου τα αυγά ορτυκιού. Τα αυγά ορτυκιού πραγματικά με ωφέλησαν πολύ.
Έχετε παρατηρήσει αλλαγή στο επίπεδο της υπέρτασης σας μετά τη λήψη πόσων αυγών;
Ναι,  η κατάστασή μου έγινε σταθερή μετά είχα πάρει περίπου 150 αυγά
Ποια είναι η φθηνότερη και πιο αποτελεσματική μέθοδος, τα φάρμακα ή τα αυγά;
Το αυγό είναι πιο χρήσιμο και φυσικά πιο υγιεινό.
Τι συμβουλή θα δίνατε σε κάποιον με τις ίδιες ασθένειες όπως εσείς;
Όλοι εμείς που βάλαμε τα αυγά ορτυκιού στη διατροφή μας συνειδητοποιήσαμε ότι τα αυγά μας βοήθησαν πολύ.



Η Kangmengne Elise Angeline,
Yaounde μας περιγράφει:

«Εγώ εξέτρεφα πουλερικά για αυγά ως δουλειά . Η τελευταία φορά που πήρα τη θεραπεία ήταν το Μάιο του 2008. άρχισα να παράγω αυγά ορτυκιού, λόγω της ιγμορίτιδας που μου προκαλούσε η αλλεργία  μου και με ταλαιπωρούσε χρόνια. Πηρα περίπου 240 αυγά
Τα τρώω επίσης για να μην αισθάνονται πόνους στα γόνατα και τα πόδια μου. Μερικές φορές έχω χάσει την αίσθηση της αφής με τα δάχτυλά μου.
Από τότε που άρχισα να τρώω αυγά ορτυκιού, η ρινική υδρωπικίες εξαφανίστηκαν, η κρίσης ιγμορίτιδα και ο πονοκέφαλος πριν από κάθε κρίση  ιγμορίτιδας κάθε μήνα εξαφανίστηκαν επίσης.
Τα αυγά τα έτρωγα φρέσκα και ωμά όπως οι τραγουδιστές που ρουφάνε αυγό ωμό για τις φωνητικές τους χορδές. Στην αρχή δυσκολεύτηκα να τα συνηθίσω
Κατά τη διάρκεια της πρώτης θεραπείας ανακάλυψα επίσης ότι κατά τη διάρκεια της εμμηνορρυσίας μου υπήρχε ένα παχύ φλέγμα του τραχήλου της μήτρας και ζωντανή αιμορραγία, η οποία μου θύμισε όταν ήμουν 15 έως 20 ετών.
Πιστεύω ότι τα αυγά ορτυκιού αναναίωσαν τον οργανισμό μου.



Η Zé Madeleine, Yaounde μας λέει:

  «Είμαι επί του παρόντος στη μέση της λήψης θεραπείας με αυγά ορτυκιού έχω πάρει ήδη 175.
Τα τρώω κάθε πρωί χωρίς να έχει φάει τίποτα άλλο. Πάσχω από υπέρταση. Αρτηριακή πίεση μου είναι πολύ συχνά σε 20/12. πάσχω από γαστρίτιδα, δυσκολία στην αναπνοή και βαρύ πονοκέφαλο. Ο αδελφός μου που είχε τα ίδια προβλήματα έκανε θεραπεία με  τα αυγά ορτυκιού και ήταν ανακουφισμένος. Αφού έλαβε 175 αυγά, πήγα και πήρε την αρτηριακή πίεση μου και ήταν σε 13/7. Η γαστρίτιδα είχε περάσει Δεν έχω τις αναπνευστικές δυσκολίες και πλέον μπορώ να ανέβω λόφους τώρα χωρίς κανένα πρόβλημα. Τα αυγά ορτυκιού με έσωσαν απο τα φάρμακα"


Ο Guetchuissi Jacques, Chief of service, AES-SONEL, Bamenda 
μας διηγείται :
 
Τι σας ώθησε να πάρετε τα αυγά ορτυκιού;
Είμαι διαβητικός και υπερτασικός. Έχω χρησιμοποιήσει αυγά ορτυκιού για λίγο τώρα να προσπαθήσουμε να δούμε αν μπορώ να αντιμετωπίσω τα προβλήματα μου και έχω ανακαλύψει ότι ρυθμίζουν  την υπέρταση αλλά ο διαβήτης είναι μια μεταβολική νόσος που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί.
Μπορείτε να μας πληροφορήσετε εάν γλιτώσατε από την υπέρταση;
Ναι, η δοκιμή έδωσε πολύ καλά αποτελέσματα όταν δοκίμασα για την υπέρταση μετά την κατανάλωση αυγά ορτυκιού. Η πίεση μου ήρθε σε φυσιολογικά δεδομένα.
Τι είπε ο γιατρός σας πραγματικά;
Ο γιατρός ήταν έκπληκτος με καλά αποτελέσματα μου όταν δοκιμαστεί και πάλι μετά την κατανάλωση αυγά ορτυκιού. Υπέρταση μου τακτοποιήθηκε όσο έπαιρνα αυγά ορτυκιού. Έτσι, σταμάτησα τα φάρμακα που έπαιρνα για την πίεση και φόρτωνα τον οργανισμό μου με χάπια.                                                                                    
Πώς αγοράζετε τα αυγά ορτυκιού;
Ξεκίνησα με την αγορά 10 ορτυκιών που γεννούν τα αβγά που χρειαζόμουν  για όλη την οικογένεια, αλλά αποθαρρύνθηκα όταν απέτυχα στην αναπαραγωγή των ορτυκιών. Είναι ευκολότερο να αγοράζετε έτοιμα πουλιά κάθε χρόνο και απλά να παίρνετε τα αυγά. Τα 10 θηλυκά ορτύκια μου δίνουν περίπου 50-60 αυγά την εβδομάδα. Για να έχει η οικογένεια φρέσκα αυγά, και η νοικοκυρά για την μαγειρική.
Πόσα ορτύκια έχετε τώρα;
Έχω περίπου 20 ορτύκια, αλλά εγώ δεν ασχολούμαι πολύ με την εκτροφή ορτυκιών, λόγω της φύσης της δουλειάς μου, όπως μπορείτε να δείτε τα περιποιείται ο γιος μου.
Μια συμβουλή για τα άτομα που πάσχουν από υπέρταση και διαβήτη;
Πάνω απ 'όλα για τα άτομα που πάσχουν από υπέρταση ... αν μπορούν να βρουν αυγά ορτυκιού, που θα ανακουφιστούν, δεδομένου ότι είναι ένα φυσικό προϊόν και θα γλιτώσουν από τα ατελείωτα χάπια.  Συνέντευξη B.DS.



Γράφει η Σοφία Κυριακίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια: